Beantwoord

Wijzigen abonnement, heeft dit invloed op de looptijd van het abonnement?

  • 24 May 2023
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik wil graag mijn abonemnet wijzigen naar belminuten onbeperkt, ik zou graag willen weten of deze wijziging invloed heeft op de looptijd van mijn abonement.

Zit ik dan ergens langer aan vast?

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 24 May 2023, 17:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @ditissuperirritant 

 

Nee, dat heeft geen invloed op de looptijd van je contract. Je zit er dus niet langer aan vast.

 

Zie ook hier bij de Veelgestelde vragen: https://www.kpn.com/service/mobiel/verlengen.htm

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Zo'n wijziging kunt u elke factuurperiode 1 keer doen. Het gaat dan aan het begin van de volgende factuurperiode in. Het heeft geen gevolgen voor de looptijd.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @ditissuperirritant! Dat is een beetje afhankelijk van het type abonnement wat je nu hebt. Als je de wijziging aanbrengt binnen je huidige abonnementsvorm dan hoeft dat geen invloed te hebben op de looptijd. Stap je over van een hele oude abonnementsvorm met een verlenging naar KPN Hussel dan heeft dat wel gevolgen voor de contractduur. Ik zou je willen adviseren om even te bellen met 0800-0402, dan lopen mijn collega's dat voor je na!Â