Zorgeloos mobiel internet met Unlimited Data van KPN

  • 7 June 2021
  • 76 reacties
  • 4724 keer bekeken
Zorgeloos mobiel internet met Unlimited Data van KPN

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

76 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Angelo Haberland Hi Angelo, ik heb je reactie verplaatst naar dit topic over KPN Unlimited. Ik zie dat @Chrizziey je al goed ingelicht heeft 🙂 Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Ja dat heeft ze zeker goed gedaan. Post mag je weghalen👍😁

Bij mij nog steeds niet deze staat nog steeds op 25000

Reputatie 7
Badge +16

@Angelo Haberland Die wordt per je nieuwe factuurmaand aangepast.

Ah super, maar je hebt wel gewoon 50gb europa dus😁

Reputatie 7
Badge +16

Ah super, maar je hebt wel gewoon 50gb europa dus😁

Vanaf dan wel inderdaad.

😁ok dank je voor je toelichting🙏🏽

Reputatie 7
Badge +8

Jammer dat dit dus in nadeel is van klanten die op 1 juli de factuur krijgen die hebben de maand juli nu dus gewoon pech?

Kon het erg goed gebruiken deze maand vandaar.

Ja hier hetzelfde. Jammer dat het niet nu ingaat :(

Reputatie 7
Badge +16

@Roos79 en @julius008 dit heeft te maken dat de wijziging van de EU maandbundel maandelijks aangepast wordt. Aangezien de wijziging op 04-07 plaats vond, wordt deze pas per 01-08 aangepast voor de klanten met een bundel die op de 1e vd maand ingaat. Omdat deze bundel een maandelijks quota bevat. 
 

De dagbundel is wel verhoogd van 8gb naar 10gb in NL. 

Eigenlijk wel krom, adverteren met 50 gb maar pas een maand later leveren, moet je dat ook eigenlijk duidelijk op de website vermelden. Sta voor wat je zegt, maar goed ze zeggen ook altijd als het mooier lijkt dan ..

 

helaas we kunnen er niks aan doen behalve afwachten.

zodra ik de bundel 50 gb europa heb ben ik alweer in nederland 😂

fijne vakantie

Reputatie 7
Badge +8

@Chrizziey Nogmaals deze maand heb ik er heel veel aan.

Blij met een dooie mus dus.

 

Reputatie 7
Badge +20

Jammer dat jullie factuurmaand ingaat nádat jullie in het buitenland zijn geweest @Angelo Haberland en @Roos79 😕

We kennen vanaf 4 juli deze nieuwe verdubbelde EU bundel toe, maar dit kan dus pas op het moment dat je nieuwe maandbundel van start gaat. Tijdens een lopende bundelperiode een bundel wijzigen, dat is technisch niet mogelijk.

Een deel van onze klanten heeft de 1e van de maand als startdatum voor de nieuwe bundel, maar er zijn ook veel klanten waarbij de bundel op een ander moment in de maand ingaat. Alle klanten met startdatum de 5e, de 8e etc, kunnen nu al wel van de uitgebreide EU bundel profiteren. 

Dit is wel opvallend. Ik heb voor mijn vrouw een unlimited data abonnement afgesloten per 11 juni. Vorige week kreeg ik de factuur en zag dat de factuurdatum naar de 3e van de maand is gegaan. Precies voor die 4 juli. Nu begrijp ik waarom KPN niet per de verwachte 11e factureert maar de datum heeft teruggezet naar de 3e. Of is dit gewoon erg toevallig?

Reputatie 7
Badge +20

Dit zal puur toeval zijn @Edu2020, wij gaan niet al onze klanten een verdubbeling aanbieden om vervolgens door rare trucjes hier en daar een klant pas 1 maand laten 25Gb extra te geven 😉 

Reputatie 7
Badge +8

Toch een slechte service zoals t nu gaat

Dit zal puur toeval zijn @Edu2020, wij gaan niet al onze klanten een verdubbeling aanbieden om vervolgens door rare trucjes hier en daar een klant pas 1 maand laten 25Gb extra te geven 😉 

@Maja_ , dat wil ik best geloven maar ik wist niet dat KPN blijkbaar willekeurig een nieuwe factuurdatum bepaalt bij het verlengen van een abonnement. Ik had de datum van verlenging verwacht. 

Reputatie 7
Badge +16

Toch een slechte service zoals t nu gaat

Naja vind het eigenlijk wel meevallen. KPN had ook de 25+25GB wijziging niet hoeven doorvoeren. Helaas is het eenmaal zo dat een EU bundel maandelijks loopt en niet dagelijks 😉.

Toch een slechte service zoals t nu gaat

Naja vind het eigenlijk wel meevallen. KPN had ook de 25+25GB wijziging niet hoeven doorvoeren. Helaas is het eenmaal zo dat een EU bundel maandelijks loopt en niet dagelijks 😉.

Die 25 gb extra hoeft niet maar is wel logisch omdat de grote concurrenten wat hoger zaten. Met deze actie staat kpn weer bovenaan.

Jammer dat jullie factuurmaand ingaat nádat jullie in het buitenland zijn geweest @Angelo Haberland en @Roos79 😕

We kennen vanaf 4 juli deze nieuwe verdubbelde EU bundel toe, maar dit kan dus pas op het moment dat je nieuwe maandbundel van start gaat. Tijdens een lopende bundelperiode een bundel wijzigen, dat is technisch niet mogelijk.

Een deel van onze klanten heeft de 1e van de maand als startdatum voor de nieuwe bundel, maar er zijn ook veel klanten waarbij de bundel op een ander moment in de maand ingaat. Alle klanten met startdatum de 5e, de 8e etc, kunnen nu al wel van de uitgebreide EU bundel profiteren. 

Mijn contract is 5 juli verlengt 😁

Reputatie 7
Badge +8

@Angelo Haberland Je moet kijken naar factuur datum 

Reputatie 1
Badge

Jammer dat de verruiming pas per 1e van de nieuwe termijn in gaat :(

 

Ik krijg mijn nieuwe bundel altijd op de 1e en heb dus nog 25 GB staan tot einde van deze maand. Dus ik heb 25GB voor de eerste twee weken van mijn vakantie en 50 GB voor de laatste paar dagen.

WAARSCHUWING voor een ieder die denkt 50gb binnen de EU te hebben met een Unlimited Data bundel: dit is pas actief op de eerst volgende contractdatum na 4 juli 😡

Mijn contractdatum is per de 1e van iedere maand gaat bij mij de 50GB pas lopen vanaf 1 augustus. 

Ik ben tot 1 augustus in Italië en ging er van uit dat ik 50gb zou hebben en ben dus bij 25GB afgekapt. 

Heel raar want dit staat NERGENS vermeld.

Dit werd mij verteld door de KPN helpdesk. Een grote teleurstelling voor mij helaas. Geen tour de France meer voor mij helaas 😢

 

 

Reputatie 2

Ik word helemaal gek van het steeds NL2000 AAN te moeten sturen op een UNLIMITED abonnement.

Hierboven stond iets over ‘Sta voor wat je zegt’. Daar mag KPN weleens aan gaan doen inderdaad! Waarom denkt die achterlijke KPN dat dit unlimited is? Als het zo was, dan hoef ik niet steeds na 10GB voor elke 2GB weer moeten smeken of ze me alsjeblieft wat mobiele data willen geven!

 

KPN, KAP MET DIE STOMME IRRITANTE BEPERKING EN GEEF ONS WAT JE ZEGT AAN TE BIEDEN!

 

ja, ben het echt helemaal zat; zit al dagen op de camping te werken en steeds moet ik smssen voordat ik een nieuwe vergadering in kan, om te voorkomen dat halverwege het gesprek ineens de UNLIMITED verbinding wordt onderbroken door een provider die denkt dat 10GB voor mij wel genoeg is.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Dan zal je toch een andere provider moeten zoeken @Arco .  Oh nee, die doen hetzelfde….
(om dezelfde reden)

Met een Red Unlimited abonnement krijg je elke dag 10 GB data. Ben je door deze data heen, dan activeren we automatisch nog 2 GB. Nog meer internetten? In My Vodafone kun je gratis en onbeperkt steeds 2 GB extra activeren.

VF

 

Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 10 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 2 GB-aanvullers. We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen onbeperkt internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast.

T-M