Beantwoord

06 nummer wordt niet herkend op mijnKPN

  • 8 februari 2015
  • 7 reacties
  • 541 keer bekeken

Ik wil een mijnKPN aanmaken voor het internet abonnement van mijn iPad. Mijn KPN zegt dat het nummer geen KPN nummer is...
icon

Beste antwoord door Heine 11 februari 2015, 00:49

Beste Simon, 

Dat kan via Online Beheer. Je vindt daarover hier meer informatie en hoe je je kan aanmelden. 

Met vriendelijke groet, 

Heine
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Beste Simon, 

Is het abonnement dat je voor je iPad gebruikt kortgeleden pas aangesloten? Het kan namelijk tot 5 werkdagen nadat het abonnement geactiveerd is duren voordat het aanmaken van een MijnKPN account mogelijk is. Dit heeft te maken met de verwerking in de achterliggende systemen. 

Met vriendelijke groet, 

Heine
Dag Heine,

Het abonnement is vorig jaar oktober afgesloten.

Gr. Simon
Reputatie 7
Badge +13
hoi Simon

zou het kunnen dat het een Hi nummer is ?

probeer daar is om je account aan te maaken met je nummer

Dag Francois,

Het is echt een KPN abonnement. Op het contract staat KPN en op de facturen ook. Maakt het nog uit dat het een zakelijk abonnement is?
Reputatie 5
Badge +9
Hallo Simon, 

MijnKPN is alleen beschikbaar voor consumenten abonnementen. Dit zal de reden zijn dat jij de zakelijke aansluiting niet kan registreren voor MijnKPN. 

Met vriendelijke groet, 

Heine
Op welke manier kannik dan het abbonement aanpassen?
Reputatie 5
Badge +9
Beste Simon, 

Dat kan via Online Beheer. Je vindt daarover hier meer informatie en hoe je je kan aanmelden. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reageer