Vraag

10 GB internet plotseling op, hoe kan dat?

  • 5 February 2020
  • 4 reacties
  • 236 keer bekeken

In 2 dagen tijd 10g op! 1 e dag volgens kpn 3,5 g gebruikt terwijl ik toen nauwelijks m’n tel gebruikt heb, en 2 dgn erna 6,5 g nadat ik uit de sauna kwam en even op de ns app gezocht heb en Google maps geraadpleegd heb! RaRa hoe kan dat? Gelukkig is kpn coulant en krijg ik er 5 g bij , maar ik vraag me af hoe dit kan, ik ben nooit door m’n bundel heen, en zeker niet na 4 dgn!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Coby12 Welkom op ons KPN Forum! Wat wij vaak zien is dat er updates uitgevoerd worden op de 4G verbinding. Dit kan soms wel oplopen tot 20GB in slechts 10 minuten tijd. Fijn dat je 5GB ter coulance toegekend hebt gekregen. Op welke datum/data heb je zoveel data verbruikt. Het enige wat ik kan controleren voor je is welke tijdstippen de telefoon zoveel data heeft opgevraagd vanuit het netwerk. Ik kan ook zien hoeveel MB/GB dat was per tijdstip. In verband met privacy kan ik (helaas in dit geval) niet zien welke app/ besturingssysteem de data heeft opgeëist. 

Als je dit wenst, kan ik het voor je natrekken. Zou je in dat geval je gegevens willen aanvullen op je profiel? Postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer zijn erg welkom.:blush:

Reputatie 7
Badge +17

@Coby12 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

ja het is opgelost uiteindelijk

Reputatie 7
Badge +17

Hi Coby12, bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het uiteindelijk is opgelost. Mocht je in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben, dan ben je hier van harte welkom. :D

Reageer