Beantwoord

2 simkaarten door monteur tijdens het overschakelen van Vodafone naar KPN op verkeerd sim nummer gezet

  • 21 July 2021
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

de eerste omzetting was op 9 juli 2021, deze was van mijn vrouw. Toen ik haar belde kreeg ik alleen sms maar niet mijn vrouw. De KPN gebeld, het moest goed zijn. Indien het niet goed was moest ik maar naar een telefoon winkel, ik gaf aan een 86 jarige te zijn, en invalide was, daarna zijn we de simkaart nummers gaan vergelijken, toen bleek dat KPN een fout gemaakt had. Dus mijn vrouw stond op mijn  nummer, de simkaart omgeruild en zie mijn vrouw was bereikbaar. Toen dat werkte heb ik gevraagd of ik de 20 juli 2021 weer zulke moeilijkheden zou krijgen was het antwoord nee, maar moest wel even  naar de klantenservice bellen om een en ander recht te laten zetten. Nou zei de klantenservice dat kon niet, ik moest maar naar een KPN winkel daar kon het wel, weer mijn bezwaar genoemd, men zou mij een mail zenden. deze heb ik  nu nog steeds niet ontvangen.  DUS DE KPN MAAKT FOUTEN  DE KLANT MAG ZE OPLOSSEN MAAR HOE?

icon

Beste antwoord door Jose_ 21 July 2021, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Roel333!

Ik begrijp helaas niet helemaal wat er aan de hand is maar wil heel graag met je meedenken over een oplossing. Zou je de situatie wat meer willen toelichten? Wat is er precies omgezet en waar gaat het mis?

Zou je daarnaast ook in je forumprofiel (privé) de volgende gegevens willen invullen: postcode, huisnummer, naam van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de betreffende 06-nummers en bijbehorende simkaartnummers.

Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?Â