de eerste omzetting was op 9 juli 2021, deze was van mijn vrouw. Toen ik haar belde kreeg ik alleen sms maar niet mijn vrouw. De KPN gebeld, het moest goed zijn. Indien het niet goed was moest ik maar naar een telefoon winkel, ik gaf aan een 86 jarige te zijn, en invalide was, daarna zijn we de simkaart nummers gaan vergelijken, toen bleek dat KPN een fout gemaakt had. Dus mijn vrouw stond op mijn nummer, de simkaart omgeruild en zie mijn vrouw was bereikbaar. Toen dat werkte heb ik gevraagd of ik de 20 juli 2021 weer zulke moeilijkheden zou krijgen was het antwoord nee, maar moest wel even naar de klantenservice bellen om een en ander recht te laten zetten. Nou zei de klantenservice dat kon niet, ik moest maar naar een KPN winkel daar kon het wel, weer mijn bezwaar genoemd, men zou mij een mail zenden. deze heb ik nu nog steeds niet ontvangen. DUS DE KPN MAAKT FOUTEN DE KLANT MAG ZE OPLOSSEN MAAR HOE?
Beste antwoord door Jose_
Bekijk origineel