Beantwoord

3G doet het niet

• 24 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Heb onbeperkt data gekocht. Maar er staat wel dat ik 3g heb maar ik krijg geen berichten binnen..
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 oktober 2018, 15:05

Goedemiddag Jade2, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je op dit moment geen 3G hebt! Begrijp ik uit je verhaal dat je een bundel hebt gekocht, voor prepaid? Als je normaal gesproken geen internet gebruikt (alleen WiFi) kan het zijn dat je nog wat instellingen moet wijzigen. Afhankelijk van het toestel kan je onze toestelhulp gebruiken, jouw toestel zoeken en selecteren en naar het kopje 'Internet - Handmatig internet installeren'.

Opnieuw opstarten en/of de simkaart er even uithalen kan ook al helpen! Mocht je hier niet uitkomen, kom dan even terug in dit topic en geef dan even aan welk toestel je hebt en of het inderdaad om prepaid gaat!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Probeer even het toestel opnieuw op te starten, dit wil nog wel eens het "profiel" dat in je toestel staat resetten.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Jade2, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je op dit moment geen 3G hebt! Begrijp ik uit je verhaal dat je een bundel hebt gekocht, voor prepaid? Als je normaal gesproken geen internet gebruikt (alleen WiFi) kan het zijn dat je nog wat instellingen moet wijzigen. Afhankelijk van het toestel kan je onze toestelhulp gebruiken, jouw toestel zoeken en selecteren en naar het kopje 'Internet - Handmatig internet installeren'.

Opnieuw opstarten en/of de simkaart er even uithalen kan ook al helpen! Mocht je hier niet uitkomen, kom dan even terug in dit topic en geef dan even aan welk toestel je hebt en of het inderdaad om prepaid gaat!
Reputatie 7
Badge +19
@Jade2, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je inmiddels weer 3G op je toestel?

Reageer