Vraag

4G doet het niet na Brexit

  • 4 March 2021
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Hallo!

Ik studeer in het buitenland (Verenigd Koninkrijk) en ik zit in de bundel met mijn ouders/zusjes. Alleen heb ik nu geen bereik meer en geen 4G meer. Ik had gezocht of er iets zou veranderen maar kon niks vinden. Is er nu iets veranderd aan roamen in het buitenland dat daarom mijn verbinding het niet meer doet? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @FloorSophie en welkom op het forum! Wat een toffe plek om te studeren. 😄 Als ik onze buitenlandpagina raadpleeg roam je in het Verenigd Koninkrijk nog net zoals in Nederland, dus daarin is nog niks veranderd. Als je geen bereik hebt kan dit te maken hebben met het netwerk van de provider daar die even niet naar behoren werkt, of je toestel heeft er even geen zin meer in wellicht. Heb je jouw toestel al opnieuw opgestart sinds dit speelt? Zo ja, kijk dan via je mobiele netwerk instellingen met welke providers je daar kunt verbinden. Probeer er een paar tot je weer bereik hebt en hopelijk gaat het dan weer goed!Â