4G en H+

Ik heb een Nokia Lumia 920, een 4G abonnement, APN en alle instellingen ingesteld.

De Nokia geeft echter nooit 4G of L aan maar H+. Is dit toch hetzelfde?

Ik zie op geen enekel KPN site (Q&A) dat dat het geval is.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Nee, in sommige landen wordt H+ ook als 4G gezien, maar in NL is het wel een verschil.

Bij je Lumia 920 moet gewoon 4G staan als je ontvangst hebt, zie plaatje.

Lumia 920

Heb je al wel 4G bereik? In welk gebied woon/werk je?

Ik werk in Den Haag en woon in Zeist. Daar zou een goede dekking moeten zijn.

Reputatie 6
Badge +1
Heb je al contact gehad met de helpdesk? Ze kunnen zo kijken of er misschien iets niet goed staat, dat heb ik al van meerdere mensen gehoord. Anders naar een KPN winkel, mogen zij het proberen op te lossen 🙂.

Heb Helpdesk gesproken en APN is juist ingesteld...Ik bel ze opnieuw

Reputatie 6
Badge +1
Ik hoop dat ze je kunnen helpen. Zou je een eventuele oplossing hier willen plaatsen?

Reputatie 5
Badge +6
Beste vifj,

Is het inmiddels gelukt om een 4G verbinding op te zetten? Je geeft aan dat je een 4G abonnement hebt, welk abonnement is dit precies? Heb je ook een databundel die in aanmerking komt voor 4G? Sommige lagere databundels maken namelijk geen gebruik van 4G.

Mocht je toch nog problemen hebben, dan ontvang ik graag in een privé-bericht je gegevens zodat ik dit voor je kan nakijken.

Deze keer gaf de helpdesk direct aan dat ik geen 4g abonnement had. Ik was in de veronderstelling van wel en bij eerdere contacten met KPN werd dit ook niet tegengesproken. Over een week weet ik of het werkt

...

Reageer