4G helaas niet voor iedereen

• 27 juli 2013
  • 8 reacties
  • 6651 keer bekeken

Ik heb een Personal Sim Bel-Sms-WebXL abonnement met een looptijd van 2 jaar. Ik heb nog een jaar te gaan dus. Omdat ik een Samsung S4 bezit is 4G voor mij ook zeer interessant. 4G wordt momenteel in deze regio uitgerold. Wat blijkt: ik moet eerst nog een jaar mijn contract uitdienen voordat ik gebruik kan maken van 4G. Een bundel toevoegen of een andere abonnementsvorm is kennelijk niet mogelijk. Contract is contract. Dat snap ik heus wel. Maar mogelijkheden zijn er mijns inziens altijd als je maar bereid bent om voor de service te betalen. Nu wordt er door KPN een vette 4G worst voorgehouden waar ik heel graag gebruik van wil maken. Maar nee dus. Niet mogelijk. Ik vind dit onbegrijpelijk van KPN. Zeker nu het 4G netwerk ontzettend wordt gepushed via diverse media.

Voor mij voorlopig geen 4G dus. Jammer.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Probeer nogmaals via 1200 om het om te laten zetten, je kunt soms verschillende verhalen horen. Anders moet iemand van het webcare team hier antwoord op geven.

1200 heb ik al geprobeerd, en Daan kon mij helaas ook niet helpen.

Reputatie 6
Badge +2
Een optionele 4G bundel van bijvoorbeeld €20 op alle oude abonnementen zou inderdaad welkom zijn. (Ook weer extra inkomsten voor KPN)

Ik heb 4 g uitprobeert in Hong Kong. Was daar op vakantie voor 3 weeken om de kosten laag tehouden had daar een prepaid kaart gekocht. Heb een Download snelheid van 31.44 Mbps gehaalt en upload snelheid van 14.74 Mbps. Heb een Sony xperia Z heeft ook LTE oog 4g genoemt

Het is alsof ik mijn eigen verhaal teruglees. Ook ik heb een Samsung S4 met hetzelfde abonnement. Over pakweg een maand of 7 kan ik blijkbaar pas gebruik maken van 4G! :-(

Jammer, ik zou best bereid zijn om een extra 4G-bundel bovenop mijn abonnement af te sluiten.

Reputatie 4
Badge +3
Ik lees met veel interesse de geplaatste replies op dit topic en ben er ook van overtuigd dat een aanvullende 4G bundel erg interessant (en natuurlijk lucratief) kan zijn voor zowel KPN als klant. Voor zover ik heb begrepen is er echter besloten dit in eerste instantie niet te doen.

Ik heb al eerder aangegeven dat er vanuit de community interesse is naar een aanvullende bundel maar ga, naar aanleiding van de recente activiteit in dit topic, toch nog maar eens een poging voor jullie wagen.

Met vriendelijke groet,

Daan

Ik ben heel benieuwd! Zou mooi zijn als KPN toch iets kan regelen voor bestaande klanten met een ouder abonnement! :)

Reputatie 6
Badge +2
KPN heeft wel besloten dat klanten 6 ipv 3 maanden voor de einddatum van hun contract kunnen verlengen.

Veel mensen met een Personal Sim (XL) contract kunnen nu dus al verlengen met een 4G contract.

Reageer