Beantwoord

4g mifi router werkt niet

ik heb 2 weken geleden via winkel zwijndrecht 4g abo afgesloten en een wit mifi kastje a 55 euri gekocht.

het blijkt dat dit niet werkt winkel in zeist geweest hebben even test gedaan 500 mb internet en ja werkt.

aleen nu is alles weer teruggezet naar 2,5 gb en dat is ook het abo dat ik wil hebben en ik heb nu al 2 weken geen internet kan het kastje niet inregelen zoals klanteservice voorstelde dit had zeist ook al geprobeert.

Al met al 55 euri en abo 35 euri kwijt en nog heb ik niks aan internet. het schijnt alleen te werken met zwart mifi kastje wat niet te leveren is hoe gaan we dit probleem oplossen.

internet mobiel internr 06********

icon

Beste antwoord door Daan__ 11 april 2013, 16:31

Beste krabegat,

Ik heb contact gehad met de winkelmanager van de KPN winkel in Zwijndrecht. Hij vertelde dat er inderdaad een hoop gedoe is geweest omtrent je aansluiting. De 4G MIFI die was besteld voor je was niet binnengekomen waardoor ze de zaak niet tijdig konden oplossen. Inmiddels heb ik vanuit logistiek een 4G MIFI toegezonden. Deze zal morgen voor je klaarliggen in de winkel. De manager is op de hoogte van de zaak en neemt omtrent de situatie waarschijnlijk nog contact met je op. In ieder geval kun je ervan uit gaan dat je morgen gebruik kunt maken van een werkende 4G aansluiting!

Met vriendelijke groet,

Daan
KPN Webcare

Bekijk origineel

7 reacties

Ja het mifi aparaat werkt geweldig, is een aanrader

Reputatie 4
Badge +3
Goed om te horen dat het op deze manier is opgelost. Ik zal je compliment doorgeven aan de manager.

Ik wens je veel internetplezier!

Met vriendelijke groet,

Daan

Hoi Krabegat,

Werkt de mifi router nu wel? en bevalt ie?

Inderdaad heeft zwijndrecht gebeld kastje is binnen.

moet nog wel vermelden dat de manager van Zwijndrecht alles uit de kast heeft gehaald om te helpen de afgelopen weken. Maar dat ook hij tegen een muur opliep maar goed nu is het geregeld.

Ik bedank je Daan maar ook een bedankje aan de manager uit zwijndrecht.

Wij gaan vanaf morgen eindelijk internetten

Ik hoop het Daan ik ga het afwachten morgen of het 4g kastje er dan is ik hou je op de hoogte

Reputatie 4
Badge +3
Beste krabegat,

Ik heb contact gehad met de winkelmanager van de KPN winkel in Zwijndrecht. Hij vertelde dat er inderdaad een hoop gedoe is geweest omtrent je aansluiting. De 4G MIFI die was besteld voor je was niet binnengekomen waardoor ze de zaak niet tijdig konden oplossen. Inmiddels heb ik vanuit logistiek een 4G MIFI toegezonden. Deze zal morgen voor je klaarliggen in de winkel. De manager is op de hoogte van de zaak en neemt omtrent de situatie waarschijnlijk nog contact met je op. In ieder geval kun je ervan uit gaan dat je morgen gebruik kunt maken van een werkende 4G aansluiting!

Met vriendelijke groet,

Daan
KPN Webcare

Reputatie 4
Badge +3
Beste krabegat,

Erg vervelend dat het op deze manier is gelopen. Ik kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van 4G. Het klinkt echter alsof je verkeerd bent voorgelicht door een winkelmedewerker. Om die reden ga ik dan ook contact zoeken met de KPN winkel in Zwijndrecht om de situatie opgelost te krijgen voor je. Je hebt zo te zien de verkeerde MIFI router meegekregen. Ik kom hier, zodra ik meer weet of een reactie heb ontvangen, bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Daan

Reageer