4G mifi router werkt niet

• 20 april 2013
  • 9 reacties
  • 8423 keer bekeken

Heb bij KPN. een mifi router Huawei gekocht en abonnement. Maar het werkt niet. Al een week verder en vele belletjes en bezoekers aan de winkel. Ja, vertelden ze net in de shop, je moet de instelling op 4G zetten. Maar dat kan dus helemaal niet. Iemand een tip. De kaart uit de Dongel van m'n werk werkt wel.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Wildy,

Vervelend om te horen dat je je Mifi router niet werkend krijgt. Welk type modem heb je ontvangen vanuit de winkel?

Met vriendelijke groet,

Daan
KPN Webcare

Heb de E5331 mee gekregen. In de winkel vertelden de KPNers dat ik voor 4G moest kiezen. Maar dat is helemaal geen optie in het menu. En volgens de site van KPN is er in Arnhem niet eens 4G beschikbaar. Het modem wil ik wel houden maar misschien moet ik voor een werkende simkaart bij een andere leverancier aankloppen.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Wildy,

4G is inderdaad nog niet beschikbaar in de regio Arnhem. Overigens is er zo te horen een fout gemaakt in de winkel gezien de E5331 geen ondersteuning biedt voor 4G. Zou je me per privébericht je postcode en huisnummer in combinatie met het mobiele nummer kunnen toesturen? Zou je tevens willen vermelden in welke winkel je bent geweest? Dan gaan we deze situatie netjes voor je oplossen.

Met vriendelijke groet,

Daan

Daan,
Als ik op je naam (of profielafbeelding) klik kom ik op je profielpagina.
Daar staat bij 'contact' geen zin ' deze gebruiker een privebericht sturen'.
Dus ook dit levert geen oplossing. Heb morgen vrij en lever dan het hele handeltje weer in bij de kpn shop in arnhem.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Wildy,

Je kunt me ook via deze link een bericht sturen. Teruggaan richting de winkel is natuurlijk ook een optie, hoewel ik dan niet heel veel meer voor je kan betekenen. Ik wacht je reactie in ieder geval af! 

Met vriendelijke groet,

Daan

Ja, en dan vraagt Daan een berichtje te sturen. Doe je dat, hoor je vervolgens niets meer. Da's geen stijl Daan! Terug naar de winkel met de spullen en NOOIT meer iets van de KPN,!
Reputatie 4
Badge +3
Beste Wildy,

Ik heb je privébericht beantwoord maar geen reactie ontvangen. Ik heb je het volgende gestuurd:

Beste Wildy,

Allereerst bedankt voor je bericht. Ik ga natuurlijk mijn uiterste best doen dit voor je op te lossen.

Heb je een telefoonnummer waarop je te bereiken bent op dit moment? En in welke winkel in arnhem ben je precies geweest?

Met vriendelijke groet,

Daan

Als je me in een privébericht alsnog deze gegevens stuurt kan ik wat voor je betekenen. Zonder die gegevens tast ik helaas in het duister.

Met vriendelijke groet,

Daan
In mijn 'verzonden berichten' staat mijn bericht aan jou!
Heb iig het contract net opgezegd. Een hele week klungelen. Pffff.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Wildy,

Je kunt je privé berichten bekijken via deze link. Als je contract reeds is opgezegd weet ik niet of ik je nog verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Daan

Reageer