Beantwoord

4g modem 4 maal per dag resetten

  • 31 March 2019
  • 16 reacties
  • 433 keer bekeken

Badge +1
ik heb ruim 1.5 jaar een huawei modem echter ik moet minimaal 4 keer op een dag de mobiele verbinding uit zetten en weer aan dan werkt internet weer.
is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 April 2019, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Badge +1
ik heb ruim 1.5 jaar een huawei modem echter ik moet minimaal 4 keer op een dag de mobiele verbinding uit zetten en weer aan dan werkt internet weer.
is dit op te lossen?

heb het modem naar fabrieks instellingen gereset hiel ook niet.
Reputatie 7
Badge +30
Dat lijkt me uitermate irritant, Databyte. Hoe lang is dit al zo? En, gaat het dan echt erom dat je hele verbinding eruit ligt, of heb je nog wel verbinding, maar geen internet? Maak je gebruik van de ingebouwde antenne van de Huawei, of gebruik je een buitenantenne?

Vul ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Badge +1
sinds 1 week ik gebruik de standaard antenne, alles ligt eruit
Badge +1
en profiel zoveel mogelijk ingevuld
en profiel zoveel mogelijk ingevuld
Ik zou zeggen kijk ook eens hier:
https://forum.kpn.com/internet-9/storing-port-forwarding-op-4g-buitengebied-470529
Badge +1

Ik zou zeggen kijk ook eens hier:
https://forum.kpn.com/internet-9/storing-port-forwarding-op-4g-buitengebied-470529


ik gebruik geen forwarding alles is standaard
Badge +1
naast het modem de computer rechtstreeks aangesloten, utp, en het zelfde probleem verbinding verbreken en weer aanzetten ff internet modem resetten idem stroom ervan af en weer aan idem naar fabrieksinstellingen idem dus draadloos en bedraad zelfde problemen.
graag een ander modem zenden want dit is niks.
Badge +1
naast het modem de computer rechtstreeks aangesloten, utp, en het zelfde probleem verbinding verbreken en weer aanzetten ff internet modem resetten idem stroom ervan af en weer aan idem naar fabrieksinstellingen idem dus draadloos en bedraad zelfde problemen.
graag een ander modem zenden want dit is niks.

op 3 computers geprobeerd...…..
Reputatie 7
Badge +30
Als je dit sinds een week hebt, dan is het topic dat tmoesel linkte waarschijnlijk toch relevant. We hebben namelijk vorige week wijzigingen doorgevoerd in de APN voor 4G Buitengebied. Hierdoor is port forwarding niet meer mogelijk. Maar daarnaast zien we sinds die tijd ook meer meldingen over problemen met de verbinding bij 4G Buitengebied. Een ander modem sturen heeft in dit geval dan niet zoveel zin. De technische mensen werken eraan om uit te zoeken wat er precies aan de hand is zodat dit ook zo snel mogelijk weer opgelost kan worden. Zodra we daar meer informatie over hebben laat ik het weten. Ik kan je voor nu dan ook alleen vragen om een beetje geduld.
Badge +1
ik gebruik geen portforwarding, ben het er niet mee eens betaal voor internet en niet dat ik het modem telkens moet resseten maar blijkbaar heb ik geen keus...
Reputatie 7
Badge +30
Los van het port forward-stuk, dat voor jou dan niet relevant is, is het natuurlijk ook niet de bedoeling dat je zo vaak moet resetten. Instabiliteit van de verbinding lijkt een ongewenste bijwerking te zijn van de wijigingen. Daar wordt nu uitgebreid naar gekeken om dat weer op te lossen. In de tussentijd zit je dan nog even vast aan het vaker herstarten van je modem.
Badge +1
problemen houden aan vandaag

U hebt Internet+Bellen Thuis Instap van KPN. Vanaf 1 juni 2019 wijzigen onze prijzen. Zo kunnen wij blijven investeren in ons glasvezelnetwerk en onze dienstverlening. In deze e-mail leest u wat er voor u verandert.

Wijziging abonnementskosten per 1 juni 2019
Internet+Bellen Thuis Instap
Huidige prijs € 40,63 per maand
Nieuwe prijs € 43,50 per maand


wel duurder maken...………….
Badge +1
wat glasvezel????????😂
Badge +1
wat glasvezel????????😂
Op jouw adres zijn geen pakketten beschikbaar 
Badge +1
nog steeds elke dag aan en uit zetten soms wel 30 keer en heb internet nodig als het zo door gaat zeg ik alles op en ga naar tmobiel.
als ruim 3 weken zelfde gezeik
Reputatie 7
Badge +30
Glasvezel is inderdaad op jouw adres niet aanwezig. Dus ik kan me voorstellen dat de berichten over de verdere uitrol van glasvezel waar we mee bezig zijn dan niet echt aansprekend zijn. Daar kan ik helaas niets aan doen. Voor het buitengebied abonnement wordt aan het probleem gewerkt, Databyte. Hou het topic in de gaten dat tmoesel hierboven al linkte. Daar plaatsen we updates zodra we ze hebben.