Vraag

4G netwerk niet beschikbaar

  • 17 October 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Dag,

 

Meer dan regelmatig heb ik na vertrek uit een wifi omgeving geen 4G op mijn telefoon. Symbool is er wel op mij iPhone. Ik kan wel bellen. Na opnieuw opstarten telefoon is er wel 4G, maar alleen dan. Onafhankelijk van mij heeft mijn partner dat ook. Met Telfort, de voorganger, hadden wij dat niet.

 

Overigens krijg ik pas heel laat voicemails door, tot wel een dag later. Dat was eerder ook niet. Is hier een verband/andere oorzaak? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Woodshopincontrol Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je telefoon opnieuw opgestart moet worden om opnieuw verbinding met het datanetwerk te maken. Je geeft aan dat je partner dit probleem ook heeft, hebben jij en je partner een toestel van hetzelfde merk? Zo ja, werk merk en type is dit? 

Het probleem is mij niet direct bekend, maar ik zoek graag uit wat ik voor je kan betekenen! 

Hoi Rutger, een collega van je is er ook mee bezig, maar zowel mijn partner als ik hebben een iPhone: ik een iPhone 8plus, zij tot voor kort een iPhone 8 en inmiddels een iPhone 11, het ‘euvel’ blijft…

dank voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +15

@Woodshopincontrol Ik zie het inderdaad, ik zie dat mijn collega al een aantal handelingen heeft uitgevoerd. Ik stel dan ook voor om daar verder te gaan. Dit topic zal ik sluiten. 

ja prima, dank voor je aandacht!