Beantwoord

4g ondersteuning

Hallo,

Ik ga een mobiel aanschaffen die 4g ondersteund. In woon in de regio: 8331 BR (Steenwijk, overijssel).

Hier is pas vanaf April 2014 4G ondersteuning. Als ik nu bij jullie een 4G abbonement afsluit, kan ik dan tot die tijd wel gewoon mobiel internetten? Via 3G neem ik aan? (tot 4G hier beschikbaar is). Hoe gaat dat dan in zijn werk?

Groet,

Jeroen Reuvers

icon

Beste antwoord door Shugosha 1 oktober 2013, 12:17

Er zal dan gebruik gemaakt kunnen worden van 3g tot het 4g netwerk actief is. Wel heeft u dan de grootte van de bundel die er gekozen is, alleen de snelheid van het 4g netwerk is dan nog niet te behalen via 3g.

De APN van het toestel zal dan wel gezet dienen te worden op kpn4g.nl en via deze APN zal het toestel automatisch schakelen tussen LTE en UMTS. Afhankelijk van de locatie :)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Er zal dan gebruik gemaakt kunnen worden van 3g tot het 4g netwerk actief is. Wel heeft u dan de grootte van de bundel die er gekozen is, alleen de snelheid van het 4g netwerk is dan nog niet te behalen via 3g.

De APN van het toestel zal dan wel gezet dienen te worden op kpn4g.nl en via deze APN zal het toestel automatisch schakelen tussen LTE en UMTS. Afhankelijk van de locatie :)

Reageer