Beantwoord

4G op iPhone 6 werkt niet

  • 21 May 2019
  • 10 reacties
  • 1677 keer bekeken

Goedenavond, ik wil graag gebruik maken van het KPN 4G netwerk maar zodra ik mobiele gegevens inschakel dan pakt die het 3G netwerk in plaats van het 4G netwerk. Mijn vraag is daarom is dit probleem op te lossen?



Mvg,
Lars
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 May 2019, 12:26

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lars9372, Welkom op het forum! Lukt het jou om via Instellingen, > Mobiel netwerk, > Opties mobiel data, > Gesprekken en data, 4G te selecteren? Zo niet, zou je dan je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik kijken of alle instellingen aan onze kant goed staan.
Hallo @Marina_ zou je mij kunnen vertellen waar ik het klantnummer kan vinden?

4G kan ik trouwens selecteren maar er blijft een 3G icoontje staan
Reputatie 7
Badge +19
@Lars9372, Waar je ook bent, je ontvangt nergens 4G met je toestel? Of is dit bijvoorbeeld alleen het geval thuis of werk? Het klantnummer nu je vinden op je facturen/MijnKPN en je overeenkomst.
Reputatie 7
Badge +19
@Lars9372, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
@Marina_ 4G werkt nergens en heb je een klantnummer bij prepaid?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lars9372, Nee bij prepaid heb je geen klantnummer. Het was mij niet duidelijk dat het hier over prepaid ging. Sinds mei kun je met prepaid ook gebruik maken van 4G, waarom het nog niet bij jou werkt is mij niet duidelijk. Dit kan ik aan de hand van je gegevens vast achterhalen. I.p.v. een klantnummer heb ik je simkaartnummer nodig. Deze kun je vermelden met je mobiele nummer in je forumprofiel.

Simkaartnummer opzoeken in je Android smartphone: ga naar de Google Play Store en download de app SIM Card. Installeer en open de app. Je ziet onder het kopje 'SIM serial number' je simkaartnummer staan.
Simkaartnummer opzoeken in je iPhone: ga naar Instellingen. Ga naar Algemeen, Info. Je ziet onder ICCID je simkaartnummer staan
@Marina_ Toegevoegd
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Lars9372, Tot nu toe zie ik geen bijzonderheden behalve dat je nog een Hi Prepaid simkaart in gebruik hebt en weet niet of deze geschikt zijn voor het gebruik van 4G. Ik wil je adviseren om deze te vervangen via onze website op deze pagina. Onze nieuwe KPN prepaid simkaarten zijn geschikt voor het gebruik van 4G. Je kunt deze simkaart ook aanvragen via de winkel.
Reputatie 7
Badge +19
@Lars9372, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
@Marina_ Bedankt, ik heb inmiddels de simkaart geactiveerd en 4G werkt.

Reageer