Beantwoord

4g op tablet

  • 20 January 2019
  • 10 reacties
  • 602 keer bekeken

Ala ik nou een tablet aanschaf met wifi en 4 g kost dat dan extra? Ik heb met mn smartfoon onbeperkt bellen en zo is dat dan een 2e abonnement?
icon

Beste antwoord door Joran 21 January 2019, 16:28

Bekijk origineel

10 reacties

Ala ik nou een tablet aanschaf met wifi en 4 g kost dat dan extra? Ik heb met mn smartfoon onbeperkt bellen en zo is dat dan een 2e abonnement?
Hallo @Petertjepep63 ,
voor een tablet met 4G heb je een speciale data-only simkaart nodig. Strikt genomen mag je daar geen mobiele simkaart voor gebruiken wegens gebrek aan mobiele telefoonnummers.
Een goede provider kan je daar alles over vertellen. Ik weet niet of KPN/Telfort aparte data-simkaarten met bijbehorend abo levert.
Even 'googelen' dus.
Succes.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Petertjepep63! In toevoeging op Jans antwoord, wij leveren aparte data-abonnementen. Die vind je hier: Altijd online met Mobiel Internet van KPN voor jouw tablet of laptop | KPN. Je kunt kiezen tussen een abonnement van een jaar, of een maand. Beide abonnementen worden automatisch verlengd met een maand.

Als je thuis internet van KPN hebt wordt de databundel verdubbelt. Als je andere mobiele abonnementen hebt krijg je € 5 korting per maand op de abonnementsprijs.
Reputatie 1
Welkom @Petertjepep63! In toevoeging op Jans antwoord, wij leveren aparte data-abonnementen. Die vind je hier: Altijd online met Mobiel Internet van KPN voor jouw tablet of laptop | KPN. Je kunt kiezen tussen een abonnement van een jaar, of een maand. Beide abonnementen worden automatisch verlengd met een maand.

Als je thuis internet van KPN hebt wordt de databundel verdubbelt. Als je andere mobiele abonnementen hebt krijg je € 5 korting per maand op de abonnementsprijs.


Ik overweeg momenteel dit data-abonnement, maar kan ik ook MB's van mijn bundel naar deze sim sturen zoals ik ook MB's stuur naar mijn vrouw ?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum @Antisound! Ja, dat kan inderdaad. Enige wat er moet gebeuren is dat je het data-abonnement toevoegt aan KPN Compleet 🙂
Reputatie 1
Welkom op het forum @Antisound! Ja, dat kan inderdaad. Enige wat er moet gebeuren is dat je het data-abonnement toevoegt aan KPN Compleet :)

Hij staat bij het overzicht van de abonnementen die aan mijn KPN ID zijn gekoppeld, en ik zie hem ook in de MijnKPN app. Echter als ik MB's wil delen komt het data-abonnement niet in de lijst van abo's waar ik ze heen kan sturen, enkel de telefoon abo's staan er als optie...?

( de data van het abonnement is ook niet verdubbeld trouwens, ondanks de melding dat het abonnement is toegevoegd aan KPN compleet )
Reputatie 7
Badge +28
Ik controleer dan of de aanvraag voor Compleet helemaal is doorgelopen. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Reputatie 1
Gedaan!
Reputatie 7
Badge +28
Dank! De aanmelding voor Compleet leek nog niet (helemaal) te zijn gelukt. Ik heb het nummer toegevoegd aan Compleet, met maximaal 2 dagen is dat afgerond. MB's delen is dan mogelijk via de app, de korting wordt toegepast en de dubbele data is dan ook actief. Uiterlijk zaterdag dus. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Ik hou het in de gaten, en zal nog even terugkoppelen wanneer het werkt. Dank je wel!
Reputatie 1
Ik heb het nummer toegevoegd aan Compleet, met maximaal 2 dagen is dat afgerond. Laat je weten of het is gelukt?

Het is inmiddels al doorgevoerd zo te zien ! Super, dank je wel !

Reageer