4G september Twente

• 6 september 2013
  • 5 reacties
  • 5372 keer bekeken

Goedemorgen,

Volgens de postcode checker komt 4G in Twente in september actief.

Nou was mijn vraag of deze planning gehaald wordt en wanneer in september?

Met vriendelijke groet!

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Goedemiddag Davee,

De postcode checker is natuurlijk altijd een richtlijn maar we liggen prima op schema dus je kunt er van uit gaan dat de genoemde datum de daadwerkelijke datum is. Om welke plaats in Twente gaat het?

Met vriendelijke groet,

Daan

Goedemiddag Daan,

Bedankt voor de snelle reactie! Het zou dan gaan om Haaksbergen vooral, en eventueel Enschede.

En de datum is dat na de maand september of ?

En ik heb nu een Vodafone abbo waar je eventueel 4 maand van te voor mag verlengen.. Kan ik dan ook al 4 maand van te voren nummerbehoud kiezen als ik een KPN abbo zou willen nemen? Of kan dit dan pas 2 maand voor de einddatum?

Met vriendelijke groet!

Reputatie 4
Badge +3
Ha Davee,

Jij ook bedankt voor de snelle reactie, ik hou ervan snel te kunnen schakelen :-)

In eerste instantie gaat het om na september. De checker lijkt echter niet compleet acuraat te zijn gezien Enschede al staat voor oktober. Enschede staat namelijk gepland voor januari 2014.

Overstappen kan, met nummerbehoud, altijd maximaal 2 maanden van te voren. Je kunt dan wel, mits je de juiste simkaart hebt en het toestel simlock vrij is, direct gebruik maken van je nieuwe toestel.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik dat graag van je!

Met vriendelijke groet,

Daan

Goedemiddag Daan,

Haha dat is altijd goed! 

Okee Enschede staat dus in Januari 2014 voor de planning.

En Haaksbergen wel eind september als ik het goed begrijp?

Wat betreft nummerbehoud kan het niet eerder dan 2 maand voor de eind datum van het contract?

En stel zou bij Vodafone het contract eerder willen stoppen, met 1 maand opzeg termijn, is nummerbehoud dan ook nog mogelijk?

Reputatie 4
Badge +3
Ha Davee,

Ik ga Haaksbergen voor de zekerheid ook uitzetten voor je. Dat gebied hangt wel redelijk samen geloof ik. De Checker schijnt niet helemaal optimaal te werken op dit moment. 

Wat betreft nummerbehoud: Minimaal 10 dagen, maximaal 2 maanden voor een overstap. Let wel dat je een einddatum hebt voor je contract, wil je eerder weg dan moet je waarschijnlijk je contract afkopen.

Met vriendelijke groet,

Daan

Reageer