Beste KPN,
De snelheid van het 4G netwerk is echt dramatisch te noemen. Ik snap dat er nu allemaal QoS zijn ingesteld om ervoor te zorgen dat Voice over IP altijd blijft werken. Heel fijn voor die mensen die dit gebruiken, standaard staat VoLTE aan op vele telefoons. Het zou nog fijner zijn om een extra virtueel netwerk aan te maken, waar geen QoS is ingesteld en waar VOIP niet mogelijk is. En waar je gewoon wel een YouTube filmpje kan bekijken, want Christus te paard wat is dit langzaam. Soms moet ik seconden wachten voordat er iets gebeurd. Snelheid testen in hartje Utrecht zit ik gemiddeld op 7mbit down en 14mbit up, terwijl op het netwerk van zowel Vodafone als dat van T-Mobile ver boven de 200mbit liggen in hetzelfde gebied? Als je vervolgens naar een KPN winkel gaat om hierover te gaan praten, krijg je antwoorden als: "Je moet je cookies aanzetten”, “Ik weet niet of Speedtest, wel een betrouwbaar beeld geeft”, “Ik heb ook KPN, ik heb nergens last van”. Antwoorden waar ik jeuk van krijg. Totaal geen kennis of empathie. Vervolgens loop je met een nieuwe SIM kaart naar buiten, wat geen enkel verschil heeft gemaakt. Kansloos en zonde van mijn tijd. Ik heb het nu meerdere malen aangekaart, maar er gebeurd niets. Hoe gaan jullie dit oplossen? Of is het advies, ga naar een andere provider? Ook dat is een antwoord.
Mvg,
Een ontevreden klant
Beste antwoord door 5Guru
Bekijk origineel