4G snelheid steeds lager

• 16 januari 2015
  • 7 reacties
  • 342 keer bekeken

Ik haalde gemiddeld een snelheid van 30 mb down, het wordt steeds lager en betaal een premium maandelijks tarief van 76 EUR! Ben begonnen bij 74 eur. Dus ik betaal steeds meer en krijg steeds minder snelheid! Mijn kennis haalt met Tmobile steeds hogere snelheden. Op mijn woonadres is haar download via tmobile 44 mb! Dit is schandalig en voel mij enorm benadeeld. Ik woon in de Randstad (regio Den Haag)

7 reacties

Nog steeds geen reactie?
Reputatie 7
Badge +24
Beste nvk2013,

Mijn excuses voor de late reactie en hartelijk welkom op het Forum!

Wat vervelend dat je steeds minder snelheid hebt. Hoe was dit hiervoor? Waar de prijsverhoging vandaan komt, wil ik graag voor je nakijken. Mogelijk dat dit te maken heeft met een verlopen korting of inflatiecorrectie. Ook wil ik graag voor je nagaan hoe het kan dat je snelheid minder is geworden en of er zicht is op verbetering. Ik begrijp goed dat je graag sneller internet wilt! Wil je hiervoor je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht toesturen?

Met hartelijke groet,

Cindy

Hey Cindy,

Heb je een PM verstuurd.
Reputatie 7
Badge +24
Beste nvk2013, 

Ik heb inderdaad een privébericht van je ontvangen, maar de gevraagde gegevens nog niet. Kan dat kloppen, of zie ik iets over het hoofd? Zou je deze alsnog willen toesturen? 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Nu heb ik enige tijd geleden al een prive bericht verstuurd, maar nog geen reactie mogen ontvangen. 

Jammer.

Reputatie 6
Badge +12
Hoi nvk2013,

Jammer te lezen dat je hierop nog geen antwoord hebt gekregen. Ik heb de melding doorgezet naar mijn collega Cindy_ of ze het privébericht heeft ontvangen. Helaas is Cindy_ momenteel afwezig maar ze zal je bericht zondag 8 februari zo spoedig mogelijk oppakken.

Nienke

Reputatie 7
Badge +24
Beste nvk2013,  

Ik heb een privébericht van je ontvangen met een speedtest, maar je gegevens heb ik nog niet voorbij zien komen. Heb ik iets over het hoofd gezien of is er iets niet goed gegaan met het verzenden? Om deze reden heb ik je nog niet van een inhoudelijk antwoord kunnen voorzien. Wil je me je gegevens (nogmaals) toesturen? Dan ga ik ermee aan de slag voor je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer