4G valt weg

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb een iPhone 7 Plus en sinds een paar dagen valt mijn 4g continue weg als ik onderweg ben. Ik heb dit probleem dus niet thuis, wat moet ik doen?

Kelly


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey Kelly, welkom op het forum! Merk je dit onderweg op vaste routes/plekken, of overal? En is dat dan buiten, of in een voertuig (auto/trein)? Helpt het als je het toestel herstart?

Hey Kelly, welkom op het forum! Merk je dit onderweg op vaste routes/plekken, of overal? En is dat dan buiten, of in een voertuig (auto/trein)? Helpt het als je het toestel herstart?

 

Hallo Erik,

 

Ik heb dit de laatste tijd overal. Soms als ik gewoon aan het wandelen ben en soms als ik in de trein zit. Het is vandaag en gisteren niet meer gebeurd, maar het opstarten helpt wel niet helaas.

 

Groetjes,

Kelly

Reputatie 7
Badge +30

Wil je jouw forumprofiel invullen? Dan ga ik hier nog even controleren of alle instellingen goed staan. Ik ga ervan uit van wel, maar een check kan geen kwaad.