4G verbinding ineens super traag

• 9 mei 2018
  • 2 reacties
  • 3639 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds november gebruik ik een IphoneX met 20000 mb per maand. In het begin was alles ok en snel, maar laatste tijd is mijn 4G verbinding echt niet normaal langzaam geworden. Heb al van alles geprobeerd (instelling resetten, telefoon resetten, bundel gecheckt, etc) maar geen resultaat. Daarnaast is er ook geen storing in mijn regio (woon in Almere). Ik heb een speedtest op mijn telefoon en als ik mijn verbinding test zijn dit de resultaten: Latency = 42ms, download = 2,82Mb, upload = 0,75.Mb....
Like.....WHAT??!! Iemand een oplossing hiervoor?? Dit is echt niet normaal. Ik wil echt bijna overstappen want hoor meerdere mensen met dit soort klachten

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Kyshano,
Heb je het populairste toestel van het moment, heb je ineens een trage verbinding! 😞 Ik ga voor je uitzoeken hoe dit kan. Ervaar je het alleen wanneer je thuis bent of op meerdere locaties? Zou je jouw simkaart nog eens willen testen in een ander toestel en dan nog eens een speedtest willen maken? Zo kunnen we kijken of het aan de simkaart ligt(ons netwerk) of dat de oorzaak te vinden is in de instellingen van de iPhone X. Ik hoor graag je bevindingen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Kyshano,

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer