Vraag

4G verbinding is weggevallen.

• 31 december 2018
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

Mijn 4G verbinding is sinds enige dagen uitgevallen.
Alleen WIFI werkt. Is dit een bekend probleem?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dat is prima. Als ik nog iets voor je kan doen lees ik het uiteraard graag!
Bart

Bdankt.
Ik ga van de week bij Phonehouse langs om een en ander te laten bekijken.
Reputatie 7
Badge +18
Duidelijk. Omdat dit overal voorkomt denk ik niet dat er iets met het netwerk aan de hand is: dan zou het eerder op een specifieke locatie voorkomen. Alles op je toestel staat wel goed ingesteld? Zou je je simkaart eens in een ander toestel kunnen stoppen, om te zien wat er dan gebeurt? En ook het omgekeerde: een andere simkaart in jouw toestel stoppen en kijken hoe de situatie dan is. Dan kan ik herleiden of er iets met je simkaart speelt.
Bart

Ik kan wel bellen. Dus de telefoonverbinding doet het wel.
Via Wifi kan ik data binnenhalen en verzenden. Dat doet het dus ook.
4G doet het nergens, zowel thuis als buitenshuis.

Gisteren was ik in Belgie. Dan verschijnt naast het telefoon verbindingssymbool een R, waar normaal 4G staat. Echter er is dan geen internet verbinding.
Reputatie 7
Badge +18
Dank voor je gegevens, Wout. Het probleem speelt dus nog steeds? Ik zie niet direct een storing terug, maar laten we kijken of we iets meer kunnen achterhalen. Ik wil wel graag wat meer van je weten. Heb je helemaal geen verbinding meer, of alleen geen 4G? Kun je nog wel bellen, of lukt dat ook niet? En speelt dit specifiek op je huisadres, of op alle plekken waar je bent?
Bedankt voor de reactie

Mijn Mobiel is General Mobile GM5
het nummer is (...) dit is een KPN abonnement
Mijn postcode is (...)

Wout Huijgens

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +18
Dag Wouthuijgens. Dat is raar en ik kijk het uiteraard graag voor je na. Of is de situatie inmiddels al opgehelderd? Als je jouw KPN Forum profiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je mobiele nummer dan kan ik het uitzoeken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer