Beantwoord

4g verbindt niet

Sinds maandag 18 juli 2016 heb ik een abbonement afgesloten samen met mijn ouders. Alles werkt zoals het zou moeten werken behalve mijn mobiele data. Als ik mijn data aanzet kan ik geen webpagina's laden en geeft hij het volgende aan:"Deze site is niet bereikbaar". Bij andere applicaties die ik gebruik doet het internet het ook niet. Ondanks dat het internet niet werkt gebruikt het wel mijn data.

Mijn vraag is dan ook of jullie weten waarom mijn mobiele internet het niet doet en hoe ik dit kan verhelpen

Met vriendelijke groet
Thomas Kroes
icon

Beste antwoord door Paul_ 22 juli 2016, 10:36

Hoi Thomas, welkom op het forum!

Wat apart dat alles werkt behalve de data. Heb je de toestellen al een keer helemaal uitgezet en weer aangezet?

Wil je de instellingen voor de Nexus 5 controleren met deze pagina?

En voor de S5 deze pagina?

Als dat allemaal klopt en het werkt nog steeds niet zoek ik het graag aan deze kant voor je uit. Reageer je op mijn privébericht ?

Is het inmiddels opgelost @Myrthiatix? Als je nog vragen hebt dan kan je alsnog reageren op mijn privébericht natuurlijk 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Met welk toestel probeer je verbinding te maken met het mobiele netwerk? En heb je al eens de SIM-kaart in een ander toestel geprobeerd?
Mijn ouders ervaren hetzelfde probleem.
Ik heb een LG Google Nexus 5 en mijn ouders een Samsung Galaxy S5

Als ik mijn data aan zet staat er een uitroepteken achter de signaalsterkte en moet ik inloggen op NL KPN maar dat lukt niet.
Reputatie 7
Badge +23

Wat apart dat alles werkt behalve de data. Heb je de toestellen al een keer helemaal uitgezet en weer aangezet?

Wil je de instellingen voor de Nexus 5 controleren met deze pagina ?

En voor de S5 deze pagina ?

Als dat allemaal klopt en het werkt nog steeds niet zoek ik het graag aan deze kant voor je uit. Reageer je op mijn privébericht ?
Reputatie 7
Badge +30
Als je naar Instellingen > Meer > Mobiele netwerkren > Namen toeganspunten gaat. Gebruik je daar portalmmm?
Reputatie 7
Badge +23

Wil je de instellingen voor de Nexus 5 controleren met deze pagina?

En voor de S5 deze pagina?

Is het inmiddels opgelost @Myrthiatix? Als je nog vragen hebt dan kan je alsnog reageren op mijn privébericht natuurlijk 🙂

Reageer