Beantwoord

4g werkt niet

  • 9 July 2020
  • 2 reacties
  • 2784 keer bekeken

 

De afgelopen dagen werkt mijn 4G op mijn iphone 11 niet meer. Het probleem heb ik opgezocht bij kpn en ben uitgekomen op een stappenplan. Deze stappen heb ik gevolgd, het mobiel netwerk herstellen en je telefoon uit en aanzetten, maar mijn 4G werkt nog steeds niet. 3G overigens ook niet.  Wat kan ik hier nu aan doen?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 10 July 2020, 09:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Bertbiet, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Als ik het goed begrijp, heb je nu helemaal geen internet via je mobiel? Kan je wel bellen en sms’en of lukt dat ook niet? Zie je wel in je scherm staan dat je verbonden bent met KPN? Is dit op één locatie of heb je helemaal nergens 4G op het moment?

Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Op die manier kunnen we testen of het probleem gezocht moet worden bij je simkaart/ons netwerk of bij het toestel zelf.

Hoor het allemaal graag!

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, Bert. Dan gaan we ervan uit dat je inmiddels weer een werkende internetverbinding op je telefoon hebt. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog.