4G wisselend snel en heel langzaam

• 27 januari 2015
  • 1 reactie
  • 251 keer bekeken

Hallo,

ik had de vraag of ik er iets aan kan doen dat mijn 4G de ene keer heel langzaam is bijv. het duurt 5 min om met whatsapp te verbinden,Facebook laad niet, mail vernieuwd niet.

het wisselt heel erg maakt ook niet uit of ik op de zelfde plek blijf het wisselt langzaam en snel soms met speedtest haal ik 25-30Mbps en en soms 0.05Mbps dat vind ik zelf toch wel een heel groot verschil 

ik heb een Iphone 6 plus 128GB en ik zit nog binnen mijn bundel.

graag zou ik hier een oplossing voor hebben.

Gr. Robin

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste Robin, 

Dat is een erg groot verschil inderdaad! Hoor je dit ook van anderen om je heen en heb je dit op 1 plek of op meerdere? Heb je je mailbox op automatisch verversen staan of op handmatig of eens in de zoveel tijd? Hier zou het vernieuwen met je mailbox namelijk ook aan kunnen liggen. 

Mocht je overal verminderd 4G ervaren, dat het 5 minuten duurt voordat Facebook is geladen, dan raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te proberen en vice versa. Wanneer je overal ineens slechter 4G ervaart, kan het namelijk aan je toestel liggen en hiermee valt dat uit te sluiten. 

Wanneer je dit op een specifieke locatie ervaart, ontvang ik graag je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht van je. Dan ga ik met onze Technische Dienst bellen of zij kunnen nagaan waar het verschil ineens vandaan komt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer