Vraag

5GB extra data zolang het abonnement loopt

  • 26 March 2021
  • 6 reacties
  • 324 keer bekeken

Beste kpn, mijn partner heeft 5gb extra bij haar bundel gekregen zolang haar abonnement loopt. Dit omdat zij al jaren lang vaste klant bij kpn is.

Dat is natuurlijk hartstikke fijn, maar.... ook ik ben al jaren lang vaste klant bij kpn en ik heb geen 5gb bij mijn bundel gekregen zolang mijn abonnement loopt. 

 

Hoe kan dat? 

 

Mvg Michel

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Ik ben ook al vele jaren klant van KPN maar ook ik krijg geen 5GB extra zolang het abonnement loopt.

Hier in het gezin ook. Ik krijg op mijn abonnement wel de 5gb kado maar op het abonnement voor mijn vrouw (tevens op mijn naam) dan niet.

Ik kreeg vandaag ook de mail met 5gb kado , ben er wel blij mee want ik deel mb s met mijn vrouw , dus abonnement van 20gb gelijk verlaagd naar 5gb plus 5gb kado daar redden wij het samen wel mee. Kpn is goed bezig . 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @MichelJ, welkom. 

Sommige (oude) abonnementen hebben wij een upgrade gegeven. Niet iedere abonnement komt in aanmerking voor de gratis extra GB's, dit heeft te maken met wanneer het abonnement is afgesloten en onder welke voorwaarden. Jij en je vrouw hebben waarschijnlijk beiden een ander abonnement. 

Hallo KPN.

In december is het kado van 5gb geactiveerd, na amper verbruikt te hebben zag ik gisteren dat het kado weer is gedeactiveerd.

Badge +19

Hallo KPN.

In december is het kado van 5gb geactiveerd, na amper verbruikt te hebben zag ik gisteren dat het kado weer is gedeactiveerd.

De bundel verviel op 1 januari!!