Aan maken dagbundel via tel 0800 0402

• 26 mei 2014
  • 10 reacties
  • 2093 keer bekeken

Voor alle gebruikers van dagbundels en deze niet meer kunnen aanmaken bel 0800 0402 is gratis en laat hun een bundel aanmaken meschien worden ze het dan zat en doen ze er wat aan.

Als we dit met ons allen doen heeft het meschien effect.

10 reacties

hallo

ik heb sinds vanochtend problemen met het aanzetten van mijn prepaid internet bundel,

ik krijg steeds de foutmelding van dat deze bundel alleen geschikt is voor hi prepay bellers.

maar toen ik gisteren de code *130# intikte deed die gewoon de bundel aanmelden maar sinds vandaag dus niet meer.

bij voordbaat dank 

gr pascal

Reputatie 5
Badge +2
Beste Pascal,

jammer om te lezen dat het je niet gelukt is om de internetbundel aan te vragen.

Je geeft aan dat je gisteren nog wel de bundel aan kon zetten.

De bundel is 24 uur geldig, ik wil je daarom vragen om 24uur na de vorige aanvraag, nog eens te proberen de bundel aan te vragen.

Ik hoor graag of dat lukt.

Met vriendelijke groet,

Afra

Opvragen instaptegoed prepaid internet werkt niet *116#

Reputatie 5
Badge +1
Beste Eier,

Zou je eens willen proberen of het wel werkt met *107# ? 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Bedankt voor de reactie maar dat werkt ook niet nog erger nog ik heb twee sim kaarten en op beide kan ik geen dagbundel aanmaken met *130# bij kpn weten zij het ook niet daar zijn ze nog te stom om te weten wat er aan de hand is (sorry)

Chris

Bij mij lukt het al vijf dagen niet en KPN doet net of ze gek zijn er is niets aan de hand zeggen ze
Reputatie 5
Badge +6
Beste Eier, 

Erg onhandig dat het activeren van een dagbundel niet lukt! We hebben als webcare team enkele meldingen hierover ontvangen en hebben deze doorgezet. Deze zullen verder worden onderzocht.

Mochten wij hierover nieuws te melden hebben dan zullen wij je dit laten weten. 

Reputatie 5
Badge +6
Zouden jullie allebei de betreffende mobiele nummers in een privé-bericht willen sturen? Lukt het ook vandaag nog niet om op te waarderen via de eerder gemelde code?  Ik heb van eier al eerder een 06 nummer ontvangen maar ik begrijp dat dit over meerdere simkaarten gaat. 
Reputatie 5
Badge +6
Mochten dit data only prepaid aansluitingen zijn dan is het internet dagtegoed te activeren via *144# 

Hallo Menno zou deze week terug gebeld worden door KPN wat betreft deze storing maar NEE hoor niets niets en nog eens niets zijn mooi van hem af als we zeggen wij bellen terug .

Heb nu een vodafone sim besteld word het zat met KPN.

Meschien nemen die hun klanten wel serieus.

Je advies *144# was goed maar werkt niet in de prepaidapp waardoor ik telkens mijn sim naar mijn telefoon moet zetten (daar ik werk met een MIFI)  om mijn rest tegoed te zien, kon het voorheen via de app op mijn tablel zien .

Verder je hulp was uitstekend zo wel van jou als Bernadette.

Heel veel sterkte met KPN.

ps het eenigste waar ze goed in zijn is drie keer per week zeuren via de telefoon of aan de deur waarom ik geen glasvezel wil laat ze de storingen op lossen of mij andwoord geven. 

Reageer