Beantwoord

Aanmelden voor FON lukt niet

  • 14 January 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

goedenmiddag,

Ik heb al een aantal jaren een uitgebreid mobiel abonnement van KPN (zeer tevreden daarmee)

Ik probeer me nu echter aan te melden voor Wifi KPN Fon door een sms te sturen aan 1266 met de tekst ‘WIFI AAN’

via berichten krijg ik echter een foutmelding (rood uitroepteken) met de uiteg dat ‘verzenden mislukt is’. Opnieuw proberen geeft dezelfde melding.

Het is op deze manier dus niet mogelijk om een account aan te maken of me aan te melden bij KPN FON, wat ik vreemd vind.

Please help 

mvg Raymondo

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 24 January 2020, 12:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @RaymondoSalomons. Van harte welkom hier. Het zou kunnen dat je die foutmelding krijgt, omdat je al bent aangemeld voor KPN WiFi Fon, maar dat zou ik even voor je na moeten kijken. Kun je je postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder, je 06-nummer en klantnummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @RaymondoSalomons. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Kun je inmiddels gebruikmaken van KPN WiFi Fon? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, laat het dan gerust weten.

Hi Natasja,

Ik had nog niet gereageerd omdat ik je berichtje nog niet had gelezen.

Als het goed is dan heb ik de door jou genoemde persoonsgegevens nu toegevoegd aan mijn 'kpn profiel' 

Kun jij dit checken ... en is dit zo voldoende voor jou ?

Groet, Raymondo Saloons 

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @RaymondoSalomons. Ik heb het direct voor je nagekeken. Je bent al aangemeld voor KPN WiFi Fon. :slight_smile:  Vandaar dat de aanmelding via SMS niet lukt en je een foutmelding krijgt. Mocht inloggen of verbinden niet lukken, volg dan de stappen op onze website onder het kopje ‘Het lukt me niet om in te loggen of te verbinden’.

Reageer