Beantwoord

Aantal GB in MijnKPN klopt niet?

  • 25 December 2019
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Goede morgen. 
 

Ik heb mijn huidige abonnement verlengt en aangepast naar onbeperkt MB’s en een kids Sim 1 GB abonnement.  Nu is de abonnement’s voorm wel aangepast in Mijn KPN maar staan de extra GB bij mij en mijn zoon er nog niet vermeld? Hoe kan dit?

 

Gr D ter Bogt. 

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 December 2019, 10:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Iphonex, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het kan even duren (een dag) voordat echt alles is aangepast in MijnKPN. Als je abonnementsvorm wel is aangepast dan komen die MB's daar achteraan. Maar ik begrijp dat het misschien een beetje vreemd lijkt..  Mocht het nog steeds niet aangepast zijn, dan kijk ik graag even met je mee! Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en beide 06-nummers? Deze kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!
 

Reputatie 7
Badge +21

@Iphonex, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Reageer