Beantwoord

Aantal MB's verminderd?

  • 22 January 2019
  • 3 reacties
  • 131 keer bekeken

Reputatie 1
LS,

Al geruime tijd heb ik een abonnement met een 10GB databundel. Vanwege KPN Compleet wordt dit steeds verdubbeld naar 20GB. Dit getal zag ik ook steeds terug in de app en op mijn facturen, keurig 20.000 MB


Per (ongeveer) 1 januari is mijn verlenging ingegaan. Wederom een 10GB databundel, wederom verdubbeling. Maar nu zie ik op zowel factuur als app in ene slechts 18064 MB staan. Waar zijn die andere twee GB in ene gebleven?

icon

Beste antwoord door NielsP 22 January 2019, 14:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
.. en ik heb zelf het antwoord al gevonden (denk ik?).

Het abonnement is op 3 januari ingegaan. Daarmee is de bundel geen 20.000 maar deze maand 20.000-(3/31)*20.000 = 18064 GB. De eerste drie dagen van januari zijn er af gehaald?

Zal volgende (hele) maand even checken of er dan weer 20.000 staat.
Reputatie 7
Badge +21
@NielsP, goedemorgen! Yes, klopt helemaal. Indien je abonnement in de maand januari ingaat en die maand al begonnen is, krijg je naar rato je MB's en belminuten (indien van toepassing). Dus ik heb er alle vertrouwen in dat je in februari gewoon de volledige bundel ontvangt! Zo niet, dan weet je me te vinden 😉
Antwoord gevonden

Reageer