Beantwoord

Aanvullen MB's noodpakket

  • 25 July 2019
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik heb de afgelopen 3 dagen gebeld om de MB's op te waarderen voor het noodpakket waar we gebruik van maken, maar nog steeds niets ontvangen. I.v.m. de vakantie van de kinderen moet er thuis gewerkt worden en hebben we echt Wi-Fi nodig! Ik zal het nog 1x via deze weg proberen en anders gaan we voor z zowel zakelijk als privé op zoek naar een andere provider. Ik ben er klaar mee om steeds bij KPN te moeten leuren of we a.u.b. weer MB's krijgen, terwijl wij ons normale abonnement gewoon doorbetalen!!

Met vriendelijke groet,
Cobie van Ruiswijk
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 July 2019, 10:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @1980CvR, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In principe zou het tegoed er binnen 1 werkdag op moeten staan, dus ik begrijp niet helemaal waar het misgaat. Ik kijk het graag voor je na, maar dan heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan kan ik je sneller helpen!
Dag Susan,

Bedankt voor je reactie. Ik heb gisteravond nogmaals gebeld en kreeg toen een collega aan de lijn die het direct kon aanvullen, dus we hebben momenteel weer wat.

Met vriendelijke groet,
Cobie van Ruiswijk
Reputatie 7
Badge +21
@CobieRuiswijk, oh dat is hartstikke fijn! Gelukkig maar 🙂 Bellen is inderdaad wel de snelste optie. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Reageer