Beantwoord

Abonnement Data kaart koppelen in Mijn KPN

  • 4 April 2019
  • 4 reacties
  • 792 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb naast mijn mobiele en vast abonnement sinds kort ook een Data abonnement voor mijn mifi router.
Ik wil dit nu toevoegen in Mijn KPN, echter als verificatie wordt er een sms gestuurd naar het Data kaart nummer ( is geen 06 nummer). Nu schijnt de oplossing te zijn dat ik het data kaartje uit de router moet halen, die vervolgens in een mobiele telefoon moet steken zodat ik de verificatie code kan ontvangen.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Dat moet toch gemakkelijker kunnen.
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 April 2019, 15:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Henk, Terechte vraag! Wanneer je jouw 097-nummer wilt koppelen aan MijnKPN zit er niets anders op dan de simkaart te plaatsen in een mobiele telefoon. Het koppelen kan vast gemakkelijker, maar het gaat hier juist om de verificatie. Met de sms-verificatie geef je aan dat jij de gebruiker bent die het nummer koppelt aan MijnKPN.
Reputatie 7
Badge +19
@HenkdB, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Reputatie 1
Hoi Marina,
Ik begrijp de noodzaak van verificatie. Echter het datakaartje zit in een mifirouter die in mijn camper zit. Ik kan met een laptop via de mifi router inloggen op mijn kpn, maar als ik dan het kaartje uit de mifi router haal om in een gsm te stoppen, ben ik mijn verbinding met internet kwijt. En kan dan dus niet de verificatiecode intoesten bij mijn kpn. Vandaar dat het makkelijker zou zijn als jullie bijvoorbeeld ook een klantnummer accepteren als verificatie.
Het is verder geen probleem. Ik ga het kaartje uit de router halen en mee naar huis nemen om vervolgens de verificatie thuis te doen.
M.vr.gr.
Henk
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @HenkdB, Ik begrijp dat je graag een andere manier zou willen hebben voor het verifieren van je gegevens. Deze is er jammer genoeg niet, anders had ik het graag voor je geregeld. Ik hoop met jou en vele andere dat er nog een andere optie komt. Gelukkig dat je het geen probleem is om het kaartje uit de router te halen. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me dan vooral weten :)

Reageer