Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 19 January 2019
  • 5 reacties
  • 7944 keer bekeken

Ik ben sinds enige tijd ook met mijn mobiel bij KPN. Op zich bevalt het me prima en maak er volop gebruik van. Ik loop nu tegen de grenzen van mijn data aan. Als ik dit wil aanpassen via MijnKPN, dan heb ik niet de mogelijkheid om enkel de data te verhogen, maar moet ik een ander abonnement, €15,— duurder, af te sluiten.
is hier geen andere optie mogelijk of wordt ik beperkt door het gebruik van MijnKPN?
icon

Beste antwoord door GuusSa 23 January 2019, 15:59

Bekijk origineel

5 reacties

Je zegt "ook met mobiel bij kpn". Je hebt dus thuis ook kpn. Dan zou je KPN Compleet moeten hebben met al een gratis verdubbeling van de data t.o.v. het abonnement. 😉 Heb je alles al aangemeld voor KPN Compleet? http://www.kpn.com/compleet

Je kunt je abonnement ten allen tijde verhogen inderdaad; verlagen kan ook maar tot het instapniveau. Verlagen kan dus alleen als je eerder verhoogd hebt.

Een KPN moderator via het forum kan je hier echter niet bij helpen i.v.m. verificaties. Bel, met je eigen mobiel, naar de klantenservice (1200). Die kunnen je hier ook bij helpen. Maar misschien eerst KPN Compleet indien nog niet gedaan.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @GuusSa. Welkom op het forum! Is het inmiddels al gelukt om KPN Compleet aan te vragen en/of het mobiele abonnement te wijzigen? Mocht ik nog iets voor jou kunnen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Ik was vandaag niet in de gelegenheid te bellen, dat doe ik morgen.
Ik heb gebeld en het is netjes opgelost. Door mijn kpn-compleet abonnement vielen de kosten toch nog mee.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het inmiddels is verholpen en dat je nu ook alle kortingen ontvangt waar je recht op hebt. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer