activeren simkaart telkens weer mislukt

• 18 augustus 2013
  • 3 reacties
  • 11050 keer bekeken

Ik heb vandaag een Samsung tablet met bijbehorende simkaart voor internet bij Kpn aangeschaft en wilde deze activeren maar ik kreeg elke keer de melding dat het mislukt is. Hoe kan ik op een andere manier mijn simkaart activeren als ik het niet op de activatie pagina van kpn  niet kan doen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste libertybrum,

Welkom op het Forum.

Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren?

Indien het nog niet gelukt is kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice via 1200.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +12
Als u een heel nieuw abonnement heeft genomen hoeft u de simkaart niet te activeren. Deze zal dan al actief zijn en dan lukt het activeren inderdaad niet omdat hij al actief is :D

Bedankt voor de reactie. Het is nu inmiddels gelukt om het simkaart te activeren, maar nu heb ik het probleem dat ik dezelfde simkaart niet kan aanmelden om mijn rekenningen enz. te kunne zien. Ik krijg elke keer de melding dat het ingevoerde nummer niet bekend is. Terwijl het nu wel geactiveerd is en ik dus internet enz. kan gebruiken. Waar ligt het probleem? Waarom lukt het mij niet om mijn nummer aan te melden om zo mijn rekeningen enz. kan zien? 

Reageer