Beantwoord

Activering Experiabox en Sagemcom combinatie

  • 8 January 2019
  • 3 reacties
  • 568 keer bekeken

Badge
Goedendag,

Afgelopen zaterdag (5-1-2019) heb ik de Sagemcom modem opgehaald en mijn Huawei modem ingeleverd. De oude modem had problemen en is dus vervangen van de nieuwere versie. Alles is geïnstalleerd en alle lampjes die horen te branden branden daadwerkelijk. Nu zijn we een paar dagen verder maar hebben we nog steeds geen snel internet. Ook heb ik al met KPN gechat en die wisten mij te vertellen dat er een reset gedaan was en dat een andere afdeling nog wat handelingen moesten uitvoeren. Nu ben ik best wel geduldig maar het gaat nu wel erg lang duren. Wat is er aan de hand? Gaat er iets mis?
1,2 Mbps up en 0,13Mbps down wordt ik niet echt blij van.

Met vriendelijke groet,

Martijn.
icon

Beste antwoord door Martijn P 10 January 2019, 12:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Martijn P, welkom terug! Begrijp ik goed dat wij nog iets zouden moeten doen? Ik kijk graag wat er aan de hand is. Wil je je forumprofiel
updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan doe ik m'n best om je zo snel mogelijk van sneller internet te voorzien 😉.
Badge
Hallo Marcia!

Inmiddels mijn profiel aangevuld met de juiste gegevens.

Heb gisteravond met de helpdesk gebeld want de modem werkte nog steeds niet. Nu is gebleken dat je collega's van de chat enkele fouten hebben gemaakt. Er is namelijk een nieuwe (zwarte) modem opgestuurd zonder deze aan het contract te hangen. Dit betekend dus dat de modem nooit gaat werken! Mijn oude contract (Huawai modem) was verlopen, dus er is gisteren een nieuw contract gemaakt voor de nieuwe dienst " sneller internet buitengebied" heb nu dus ook een bevestigings email gehad met alle gegevens van de nieuwe order. Ik krijg dus weer een nieuwe modem opgestuurd. Na installatie zal deze meteen werken is mij verteld. De medewerker die ik aan de telefoon had heeft een notitie gemaakt zodat dit nooit meer kon gebeuren.
We wachten thuis dus met smart af op de nieuwe modem!! Hopenlijk kunnen we voor het weekend weer Netflixen.

Met vriendelijke groet,

Martijn
Reputatie 7
Badge +30
Lekker handig van ons, dus. Fijn dat er nu wel schot in de zaak zit! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat je het me dan weten?