Beantwoord

Adblock van Luna met een VPN verbinding, werkt niet op mobiele netwerk

  • 20 July 2021
  • 2 reacties
  • 140 keer bekeken

Beste,
 

Ik ben 2 weken geleden overgestapt naar Youfone als provider op het kpn netwerk. Hiervoor had ik een Vodafone abonnement.

Ik gebruik adblock van Luna met een vpn verbinding. Zolang ik op mijn thuis netwerk zit is er geen probleem met de adblock. Deze werkt naar behoren. Echter zodra ik overschakel naar een mobiele internetverbinding en ik wil een browser openen, safari Chrome, Facebook browser dan krijg ik geen verbinding meer met het internet. Zodra de vpn uitgeschakeld wordt zijn de internet pagina's pas weer te openen. 

Dit probleem had ik hiervoor met Vodafone nooit.

Kunt u mij informeren wat hier een oplossing voor kan zijn. 

Met vriendelijke groet,

Robert Huijbrechts 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 July 2021, 14:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Robert Huijbrechts, welkom bij ons op het forum. Ik ben bang dat ik daar weinig over kan zeggen. Als je klant bent bij YouFone zijn zij jouw aanspreekpunt. Mocht het iets in het netwerk zijn kunnen zij contact opnemen met de netwerkspecialisten. Ik kan dat alleen voor KPN abonnementen doen, gegevens van andere providers zijn (i.v.m. privacy) voor ons niet in te zien.

Reputatie 7
Badge +24

Zal wel te maken hebben met ipv6. Maar zoek het uit met Youfone.