Beantwoord

Advies voor instellen mobiel internet: 3G of 4G of 2G & 3G

  • 14 June 2021
  • 5 reacties
  • 119 keer bekeken

Wat is het advies voor instellen mobiel internet g 3 of 4 of g2 en 3 graag advies

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 June 2021, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AdrievB, welkom op ons forum!
De meeste toestellen doen dit automatisch!
Mocht jouw toestel dat niet doen kun je het beste het toestelhulp stappenplan voor jouw toestel doorlopen!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Nou daar is mijn vraag niet mee beantwoord, deze stappen doorlopen, technischedienst zegt dat ik aan het eind van drie masten zit n.l. die van Leimuiden, Kudelstaart en dacht ter Aar, in mijn visie zou g4 toch het beste moeten werken als ik KPN zou moeten geloven naar dat dit uitgerold zou zijn, nou mooi niet, kunnen er ook niets aan doen zeggen ze, als ik op de camping ben waar het hier om gaat en loop bv 150 mtr naar rechts goed bereik en wel naast hoge bomen  schiet mij maar lek, waar wij staan geen hoge bomen, nu wil KPN 2 en 3 G stoppen dat is zeer ongunstig voor mij daar het hier wel redelijk op gaat en op de 4G het echt zwaar kloten is, kunt u mij dat eens uitleggen  4G zou toch betef moeten zijn dan de 2 of 3 G

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, maar dat is niet de vraag die je hierboven stelde.

Als het al bij de technische dienst heeft gelegen vrees ik dat we er op dit moment nog weinig aan kunnen doen. 
Dat gezegd hebbende zijn we natuurlijk altijd bezig het netwerk en dekking uit te breiden. We gaan natuurlijk ook niet zomaar stoppen met 2 en 3G zonder goede oplossing.

Op deze dekkingskaart kun je de actuele dekking zien, ook bij jou in de buurt. Helaas zijn er nogal wat factoren die invloed hebben op de dekking.
Als je wel wifi in de buurt hebt zou je met VoWifi dit netwerk kunnen gebruiken om te bellen!

 

 

 

 

Â