Al weken waardeloos mobiel internet. sinds vandaag niks

• 14 augustus 2013
  • 7 reacties
  • 5727 keer bekeken

Beste KPN,

Al weken is mijn mobiele internet kansloos.

Wifi geen problemen mee.

Maar pakketgegevens des te meer.

De afgelopen weken duurde het laden retelang, maar soms deed hij het nog wel.

Sinds de afgelopen week is het helemaal niks meer.

Vandaag gaan zelfs de whats app berichten er niet meer door.

Als ik over mijn bundel heen zit, en ik internet buiten de pakketgegevens dan doet hij het prima.

Het ligt dus echt aan de pakketgegevens.

Ik heb vanalles al geprobeerd, opnieuw opstarten, sim/batt eruit. resetten, er zijn geen storingen..

Jongens. waar zijn jullie ingodsnaam mee bezig>???? ik lees hier meerdere berichten over, en dit is niet ok!

Mensen betalen voor abonementskosten die wij niet eens kunnen gebruiken.

OPLOSSEN AUB!!!

Dit is niet wat we gewend zijn van KPN.

7 reacties

** omgeving zoetermeer en berkel en rodenrijs

Reputatie 7
Badge +3
Beste yara,

Er zijn geen storingen bekend in de genoemde omgeving.

Heb je je simkaart in een ander toestel geprobeerd te gebruiken?

Ik hoor graag van je.

Cornelis

Hallo,

en bedankt voor de snelle reactie.

Ik had al gebelt met de technische dient, en die heeft mij hetzelfde geadviseerd.

Ik zou dit morgen uit gaan proberen.

Helpt dit niet zou ik dit morgen laten weten.

Op dit moment zie ik een 'E' staan op de plaats waar normaal 3G staat.

Ik kan nu (toevallig ??) redelijk op internet komen, overigens heb ik die E nog nooit gezien.

Wat betekend dit?

Reputatie 7
Badge +3
Beste yara,

Je zit dan op het 2G Netwerk.

Ik hoop dat het allemaal goed loopt morgen en indien dit niet het geval is bel dan weer met de technische dienst die dan langs je toestel instellingen gaan. Doe dat wel met een ander toestel want doe je het met je eigen toestel word de verbinding vebroken.

Met vriendelijke groet.

Cornelis

ja, dat had ik begrepen.

bedankt voor je snelle reacties, erg gewaardeerd ;-)

Beste Cornelis.

Ik had er nog niet de tijd voor gehad maar heb zojuist mijn simcard in een andere telefoon gezet.

Ook hier hetzelfde verhaal.

Zit op het E netwerk, en internet is vreselijk traag of doet het niet.

Dit duurt al weken, maar ondertussen betaal ik wel gewoon mijn abo (3G! WAAR IS DIT GEBLEVEN??)

Ik zit inmiddels alweer over mijn bundel heen (ok nou heb ik een kleine bundel) maar erg veel heb ik er niet aan gehad, het is alleen maar door het vele proberen, en vele laden, wat ie vervolgens niet deed of ik kon er niks mee doen.

Kan iemand dit nakijken voor mij? die sim? ik weet dat jullie dat kunnen , dus AUB GRAAG!!!

Reputatie 2
Badge
Hallo Yara,

Het feit dat je aangeeft dat je alleen een "E" ziet, zou aangeven dat het 3G signaal ontoereikend is. Heb je dit probleem op 1 locatie of meerdere locaties? Zou je mij, eventueel per privébericht, de volledige postcode(s) kunnen sturen? Ik kijk dan graag voor je na wat er aan de hand is.

Reageer