Vraag

Als bundel op is geen mobiel internet na omzetting Telfort > KPN

  • 1 July 2021
  • 9 reacties
  • 107 keer bekeken

 

Het blijkt dus dat ik wel internet zou moeten hebben, maar dat ik iemand van de klantenservice aan de lijn had die geen verstand van zaken heeft. Net nog een keer gebeld en nu wel normaal te woord gestaan. Er wordt een nieuwe simkaart opgestuurd om te zien of het daaraan ligt.

Mijn reactie dat het niet waar is, was dus omdat dit expliciet door de medewerker van de klantenservice werd gezegd. 

 

Ik ben benieuwd of het werkt want ik heb namelijk hetzelfde probleem. Sinds mijn simkaart is omgezet van telfort naar kpn komt dit probleem voor. 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en link +quote toegevoegd.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Soldevi, welkom op ons forum!
Ik quote even een relevant stuk tekst van onze website:

Tarieven Mobiel Internet

Je betaalt nooit voor MB’s buiten je abonnement in Nederland en de EU. Wel wordt de maximale snelheid voor de rest van de maand verlaagd naar 64 Kbit/s down- en 32 Kbit/s upload. Je ontvangt een sms-bericht als je 50%, 75% en 100% van je MB’s verbruikt hebt.

Voor de context, dit is eigenlijk alleen bruikbaar voor e-mail en messaging. Dit kun je ervaren als dat je internet niet werkt. Sommige websites werken ook niet met deze snelheden.

Goedemiddag @Thomas ,

Dat is het hem nu juist. Mijn email en WhatsApp kan ik nu zonder wifi niet ontvangen. 

 

Groeten, 

 

Soldevi

Reputatie 7
Badge +24

Hoe werkte dat vroeger? Toen Telfort nog echt zelfstandig Telfort was?

Reputatie 7
Badge +20

@Soldevi Ik heb hier zo snel geen verklaring voor anders dan dat de snelheid te langzaam is. Beide simkaarten zouden daar hetzelfde mee om moeten gaan. Lukt verzenden nog wel?

@Nick83 durf ik niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij gold bij Telfort altijd hetzelfde.

Reputatie 5
Badge +4

Ik had destijds prepaid zonder data. Nadat ik één keer een databundeltje had gekocht, kon ik altijd mailen, internetbankieren en online navigeren. 

@Thomas , het verzenden van WhatsApp berichten of mailen lukt ook niet. 

Moet ik dan een nieuwe simkaart aanvragen o.i.d.?

 

@Nick83 bij Telfort gold dezelfde regeling. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wellicht het proberen waard!
Je kunt dat op verschillende manieren doen.

Reputatie 7
Badge +20

@Soldevi heb je het nog met de nieuwe simkaart kunnen proberen?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Soldevi, dit probleem lijkt vaker voor te komen, we zijn nu aan het uitzoeken waar dit hem precies in zit.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?