Alweer geen mobiel internet

Reputatie 2
Badge
Vorig weekend geen mobiel internet meer, zowel 3G als op gprs. 

Tig keer moeten bellen, sim gereset, hielp allemaal niet. Ticket aangemaakt, volgende dag ineens weer ok.

Sms gehad dat ik een 10-tje terug krijg ivm een storing, alleen niet vernomen wat nu het probleem was.

Nu vanaf donderdag nacht alweer mis, diverse keren moeten bellen zonder resultaat, buiten dat de technische dienst er pas maandagmorgen na 9-en weer is.

Weer het hele weekend zonder een werkende smartphone.

Kan iemand aangeven waarom ik er steeds afgemikt wordt?

13 reacties

Hoi,

Ik heb exact hetzelfde en daarvoor ook net weer gebeld.Net zoals jij heb ik alle stappen doorlopen echter werd ik ook verwezen naar de technische dienst.Ik vraag me af waar het aan ligt aangezien er geen storingsmeldingen zijn.

Reputatie 2
Badge
Schijnt iets af te vallen, wat moet je mij ook niet vragen.

Waren veel meer mensen die er last van hadden, kon 2 tot 5 werkdagen duren!!

Voorlopig ff geen spotify on the road dus.

Reputatie 5
Badge +2
Beste nielsjo en Harley,

kunnen jullie aangeven of jullie dit op 1 of op meerdere locaties ondervinden?

Ik hoor graag wat de postcode en huisnummer is van de locatie waar jullie hinder ondervinden.

Dan kan ik er achteraan gaan.

Ook hoor ik het graag indien de klacht inmiddels weg is genomen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 2
Badge
Meerdere locaties, na bellen vanmorgen weer verbinding eerst.

En zie vorige post wat ik van KPN zelf vernomen heb.
Reputatie 5
Badge +2
Beste Harley,

ik heb je posts allemaal gelezen.

Ik moet bekennen dat ik het erg vreemd vind dat dit op meerdere locaties gebeurt.

In dit soort gevallen lijkt het er dan vaak op dat dit aan het toestel ligt, omdat er nooit altijd op alle plekken tegerlijkertijd een storing hebt.

Ik wil je daarom vragen om aan te geven welk toestel merk en type je in gebruik hebt. 

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 2
Badge
Kpn heeft vorige week aangegeven zelf een storing te hebben gehad. Nu kan het aan mijn toestel liggen? Iphone5 trouwens.
Wacht wel even op telefoon van de storingzoekers.
@afra,

Het frapante is juist dat ik het ook met een andere kpn simkaart heb geprobeerd om zo het toestel uit te sluiten.nu heb ik wel weer internetverbinding met de simkaart waarmee ik het probleem heb/had.....de omgeving gaat dan om Purmerend en Amsterdam en het toestel een note 2.
Reputatie 5
Badge +2
Beste nielsjo,

kun je in een privébericht de exacte postcodes toesturen van de locaties in Purmerent en Amsterdam, waar je hinder ondervindt?

Ook ontvang ik daarbij het betreffende mobiele nummer.

Dan kan ik toch nog eens kijken of daar iets aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Afra

Ik vermoed dat ik dit probleem ook heb. Afgelopen weekend nieuwe telefoon ontvangen en sinds vandaag geen mobiel Internet. Instellingen opnieuw aangevraagd via SMS, aan en uitgezet, batterij eruit. .. Maar niets. Gelukkig wel wifi. Woon in Zaanstad, tussen Purmerend en Amsterdam in. .. toevallig? Of zit het in deze omgeving niet helemaal goed.
Ik heb gelukkig de laatste paar dagen wel internetverbinding gehad, nu maar hopen dat een eventuele storing voorbij is.

Reputatie 2
Badge
Hier net zo, al een paar dagen geen last gehad

Gisteren gebeld met de klantenservice en iets in de instellingen veranderd. (Omzetten van Namen toegangspunten naar kpn4g.nl) nu doet hij het weer!
Reputatie 5
Badge +2
Beste nielsjo, Harley en Susanne017,

fijn om te lezen dat de klacht op dit moment niet meer speelt.

Bij Susanne017 ging het om de toestel instellingen.

Ik heb het idee dat dit voor nielsjo en Harley niet geldt.

Mochten jullie in de toekomst toch nog vragen of klachten hebben, dan hoor ik dit uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer