Beantwoord

alweer: snelheid blijft afgeknepen na toevoegen bundel

• 16 mei 2015
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Bij 1 van mijn kpn 06 nrs. doet zich probleem voor: na aankoop 1000 mb blijft snelheid op niveau "bundel op"= onwerkbaar. Tevens krijg ik inderdaad sms dat ik bv. 10 mb buiten bundel zit, terwijl de 1000 mb allang toegevoegd is.

Eerder had ik hetzelfde na delen mb's: mb's toegevoegd van ene aan andere 06, maar opgewaardeerde mb bundel was niet op normale snelheid te gebruiken.

Het gaat irriteren daar steeds weer 1200 resp. technische dienst voor te moeten bellen."maandag gaan ze het oplossen". Leuk maar dan kan ik 2 of 3 dagen niks met mijn 1000 mb aankoop.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 19 mei 2015, 18:14

Hoi Niels, 

Dank voor je privébericht dat het inmiddels is opgelost. Als er in de toekomst iets is of je wilt iets kwijt, dan zie ik je graag terug op het forum 🙂. Een fijne avond! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Niels66, 

Ook jij loopt hier tegenaan lees ik 😞. Het is bekend dat het niet goed werkt wanneer je 1000MB extra koopt, wat super vervelend is natuurlijk! We zijn op dit moment al wel bezig met het zoeken van een oplossing, zodat iedereen zijn/haar bundel kan gebruiken zoals dat bedoeld is. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer, je postcode, huisnummer? Dan neem ik contact voor je op met onze Technische Dienst om dit zo snel mogelijk te laten herstellen. Je bericht zie ik graag tegemoet, alvast dank en mijn excuses voor het ongemak hiervan. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Niels, 

Dank voor je privébericht dat het inmiddels is opgelost. Als er in de toekomst iets is of je wilt iets kwijt, dan zie ik je graag terug op het forum 🙂. Een fijne avond! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Ongelofelijk dat dit zo vaak gebeurt bij klanten

Reageer