Beantwoord

Apn gps tracker sim met alleen data abonnnement

  • 10 mei 2019
  • 3 reacties
  • 224 keer bekeken

Het lukt mij maar niet om mobiel internet op mijn tracker te activeren.
Apn staat op portalmmm.nl ook internet geprobeerd geen resultaat.

De tracker ontvangt en beantwoord wel sms berichten pin is dan ook uitgezet.

Ik heb een +319........ nr omdat het een data abonnement is..

Iemand enig idee hoe ik mobiel internet leven in mijn gps tracker kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Flying_Sparrow 14 mei 2019, 19:16

Goedemiddag. Sorry maar was druk met mijn werk.

Het is al opgelost door de leverancier van de tracker.
Opdrachten naar de tracker via sms waren niet goed blijkbaar daardoor kon ik wel opdracht geven om portalmmm.nl te gebruiken. Maar deed de tracker dat niet.

Het werkt nu goed.
Aan jullie kant staat dus blijkbaar alles goed.
Eevengoed bedankt voor de aangeboden hulp.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag. Sorry maar was druk met mijn werk.

Het is al opgelost door de leverancier van de tracker.
Opdrachten naar de tracker via sms waren niet goed blijkbaar daardoor kon ik wel opdracht geven om portalmmm.nl te gebruiken. Maar deed de tracker dat niet.

Het werkt nu goed.
Aan jullie kant staat dus blijkbaar alles goed.
Eevengoed bedankt voor de aangeboden hulp.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Flying_Sparrow, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Flying_Sparrow, Lastig dat het je niet lukt om gebruik te maken van internet op je tracker. Welke merk/versie tracker heb je in gebruik? Ik kan controleren of alle instellingen aan onze kan goed staan. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele 097 nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reageer