Vraag

apn instelling van kpn voor smart watch DZ09

  • 10 november 2017
  • 4 reacties
  • 490 keer bekeken

apn instelling van kpn voor smart watch DZ09

4 reacties

Het is mij nog steeds niet gelukt mijn DZ09 met het internet te verbinden.
Ik heb het volgende geprobeerd:
1. settings
2.connectivity
3. data accounts
Een account aangemaakt, als volgt:
Settings; Connectivity: Data accounts. Dan:
bij WEB: portalmmm.nl
zmae_net (hier staat een vinkje)
1. optons
2. select
Dit geeft Accountname (Account 1); APN (portalmmm.nl); username (Siem)
3. options: save
Daarna terug naar hoofdmenu; brouwser: niets!
Heeft iemand suggesties?
Reputatie 7
Badge +10
@Onespirit, welkom op het Forum! Wat Robin aangeeft, zou inderdaad moeten kloppen. Kan je terugkoppelen of de Smart Watch de APN instelling (portalmmm.nl) heeft gepakt van jouw simkaart? Hoor graag van je!
Ha @Onespirit, ik heb geen reactie meer van je gezien! Is het gelukt of kunnen we je nog ergens bij helpen? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
@Onespirit, welkom op het Forum! Wat Robin aangeeft, zou inderdaad moeten kloppen. Kan je terugkoppelen of de Smart Watch de APN instelling (portalmmm.nl) heeft gepakt van jouw simkaart? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +30
Gewoon de portalmmm instellingen? Pakt ie als t goed is gewoon van je sim

Robin

Reageer