Beantwoord

APN instelling voor Samsung S8+

Ik zou graag de APN instelling willen weten voor mijn Samsung S8+. Het is mij niet gelukt om via de website, mijn geselecteerde toestel de info tevoorschijn te toveren. Tevens heb ik geprobeerd via de Chat contact te krijgen maar dat werkt ook niet.
mvg. Henk
icon

Beste antwoord door Jordy_9393 5 oktober 2018, 17:52

Hey, als je Android 8.0 hebt, waar ik wel vanuit ga kan je deze
link volgen daar wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dat in kan stellen en welke gegevens je daarvoor nodig hebt

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey, als je Android 8.0 hebt, waar ik wel vanuit ga kan je deze
link volgen daar wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dat in kan stellen en welke gegevens je daarvoor nodig hebt
dat is juist het probleem, die pagina blijft laden, laden, laden
Reputatie 5
Badge +6
Ik zie het, op Chrome blijft hij laden op Firefox werkt het wel goed. Ik zou de stappen die daar aangegeven worden hieronder plaatsen voor je, wel zonder afbeelding wat het misschien lastiger te begrijpen is maar als je vragen hebt horen we het graag.

Ga naar het Startscherm.
Om het menu te openen, maak een veegbeweging over het scherm naar boven of naar beneden.
Kies Instellingen
Kies Verbindingen.
Kies Gegevensgebruik.
Als Mobiele gegevens uitgeschakeld is, schakel Mobiele gegevens in en kies het terug-symbool.
Als Mobiele gegevens ingeschakeld is, kies het terug-symbool.
Kies Mobiele netwerken
Kies Namen toegangspunten.
Kies TOEVOEGEN.
Bij Naam, voer KPN Mobiel Internet in.
Bij APN, voer internet in.
Bij Proxy, voer niets in.
Bij Poort, voer niets in.
Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
Bij Wachtwoord, voer niets in.
Scroll naar beneden.
Bij MCC, voer 204 in.
Bij MNC, voer 08 in.
Bij Verificatietype, vink Geen aan.
Kies Type toegangspunt.
Als dit scherm verschijnt, voer default,supl in (let op: in kleine letters) en kies OK.
Verschijnt dit scherm niet, vink Internet aan en kies OK.
Kies het opties-symbool. (De drie puntjes rechtsboven)
Kies Opslaan.
Vink KPN Mobiel Internet aan.
Keer terug naar het Startscherm.
Om het proces te voltooien en de instellingen te activeren, moet het toestel opnieuw gestart worden. Je Samsung Galaxy S8+ is dan ingesteld voor het gebruik van mobiel internet
Om de Samsung Galaxy S8+ opnieuw op te starten, houd de aan/uit-toets aan de zijkant van de Samsung Galaxy S8+ ingedrukt.
Kies Opnieuw opstarten.
Kies Opnieuw opstarten.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Corsaro. Jordy heeft je volgens mij uitstekend op weg geholpen. Is het inmiddels wel gelukt? Het minder uitgebreide antwoord is inderdaad dat je 'internet' kunt invullen bij APN.
Het was dus NIET gelukt
Reputatie 7
Badge +18
Je bent er met de uitleg van Jordy nog niet uitgekomen, Corsaro? Waar loop je precies op vast?
Ik heb reeds telefonisch contact hierover gehad met klantenservice, de toestelhulp gaf geen oplossing. Wat er fout was is dat er in de APN onder "Verificatietype" niet "GEEN" aangevinkt moet zijn maar "PAP".
Reputatie 7
Badge +18
Duidelijk. Dus nu werkt alles wel zoals het moet? Dan ben ik blij dat het is opgelost.

Reageer