APN instellingen in Fortaleza werken niet

  • 6 December 2019
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Hier in Fortaleza werkt geen enkele APN instelling op mijn iPhone XR, niet die van portalmmm.nl en niet van internet. Dit terwijl ik toch netjes een sms’je kreeg bij aankomst dat mijn bundel van 500mb zou werken. Heb daarnaast van automatisch naar provider zoeken ook handmatig elk van de aanbieders hier ingesteld. Telefoon elke keer uitgezet en weer aangezet. Wie helpt?

*Admin: eigen topic aangemaakt, afgesplitst van deze.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Mst2c03 Welkom op ons Forum en fijn dat je ons gevonden hebt. Allereerst excuses voor de late reactie. 
Als ik het goed begrijp heb je helemaal geen verbinding in Fortaleza, maar je kan wel kiezen uit verbindingen? 
Top dat je al het een en ander hebt geprobeerd om de verbinding tot stand te krijgen. Als ik het goed begrijp het de de volgende dingen gecontroleerd

  1. APN instellingen
  2. Roaming aan/uit
  3. Eventueel instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen(?)

Heb je in Brazilië al wel verbinding gehad en spelen de problemen nu alleen in Fortaleza, of komt er helemaal geen verbinding tot stands sinds je aankomst.
Ik hoop dat mijn hulp nog op tijd komt. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Mst2c03 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer