Beantwoord

APN-instellingen OnePlus 2

  • 27 December 2019
  • 11 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik kom niet meer online op mijn mobiel (nu werkt de app, nu lukt het mobiel internet niet :upside_down: )

 

Mijn gsm pakt automatisch telfort, als ik een APN nieuw wil toevoegen. Maar daarmee kom ik niet online. 

 

Ik heb ook al APN-instellingen voor kpn gegoogeld, maar ook daarmee lukt het niet. 

 

Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door RoosPC 28 December 2019, 23:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

 

Terwijl het lijkt, alsof ik internet heb. Er staat 4G zonder een !

Reputatie 7
Badge +24

Hi Roos, welkom hier. 

Iemand een idee?

Ik hoop het, ik denk graag mee. Zou je je toestel opnieuw willen starten? Mocht dat niet helpen, zou je de simkaart even willen verwijderen en daarna weer willen proberen? Werkt het wel als je je simkaart in een ander toestel stopt? Mocht je die mogelijkheid hebben natuurlijk. 

Ik hoor graag van je. 

Hi Alex,

 

Ik heb hetzelfde probleem met telfort gehad op deze telefoon. We hebben toen ook het hele riedeltje geprobeerd van uit- en aanzetten, jaart eruit, in een andere gsm.... Toen lag het aan de APN-instellingen. 

Ik heb oorspronkelijk een telfort-kaart en nu is dit dus kpn.

Heb ik nu apn-instellingen voor KPN of Telfort nodig?

Reputatie 7
Badge +24

Zou niet zo moeten zijn, maar ik heb ze voor je opgezocht. 

· Bij Naam, voer KPN Mobiel Internet in. 

· Bij APN, voer internet in. 

· Bij Proxy, voer niets in.

· Bij Poort, voer niets in. 

· Bij Gebruikersnaam, voer niets in. 

· Bij Wachtwoord, voer niets in.

· Bij MCC, voer 204 in.

· Bij Verificatietype, vink Geen aan. 

· Type toegangspunt. Als dit scherm verschijnt, voer default,supl in (let op: in kleine letters) en kies OK

 

Lukt het hiermee wel? 

:confused:

 

 

 

 

Probleem opgelost. Ik heb APN "Telfort" nog eens nieuw ingesteld en daarmee ben ik nu online.