APN voor iPhone 4S werkt niet

• 30 september 2013
  • 5 reacties
  • 5303 keer bekeken

Heden KPN abonnement veranderd naar KPN Alles-in-1 Standaard. Omdat ik een iPhone 4S bezit, heeft de klantenservice mij instructies gegeven om APN Cellular data en APN MMS te veranderen naar KPN4G.NL Het moest geheel met grote letters, ook NL anders zou het niet werken (vreemd). Wat ik ook deed, kleine of grote letters, opnieuw opstarten, sim uithalen, het Internet doet het niet meer.

Na diverse pogingen zei de klantenservice dat zij het gaan uitzoeken en mij binnen 5 dagen gaan helpen. 5 dagen zonder internet...! De dame van de klantenservice was wel zo vriendelijk om te vertellen dat ik kan internetten via Wi-Fi, wat een verlossing.

Graag HULP...

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
probeer het eens met de APN: iphonekpn.nl

Nadat u deze heeft aangepast voor de cellular data het toestel een keer uit en aanzetten weer.

Helaas, wat ik ook invul bij APN, of iphonekpn.nl of KPN4G.nl - het netwerk werkt niet.

Melding "PDP autentication failure". Op het scherm staat prachtig KPN NL 3G maar daar heb ik weinig aan...

Reputatie 7
Badge +12
Na even te lezen over de storingsmelding heeft het bij verschillende mensen geholpen door de power + home knop ingedrukt te houden voor een harde reset. Mocht het daarna nog niet lukken dan kunt u het beste anders contact opnemen met de helpdesk met een ander toestel via 0800-0105. Dan zal de technische dienst het even moeten nakijken.

Harde reset heeft helaas niet geholpen. Optie 0800-0105 reeds gisteren aangemeld maar kreeg te horen dat dit 5 werkdagen gaat duren!!! Dit is toch niet normaal dat men 5 dagen moet wachten op een oplossing?

Reputatie 7
Badge +12
Vervelend om te horen. Dan is er netwerk technisch blijkbaar iets aan de hand. Voor zo ver ik weet zou daar maximaal dan 5 werkdagen overheen gaan. Dat kan echter ook korter duren.

Reageer