Beantwoord

Beetje raar zo...gekochte bundel gaat niet mee

• 1 maart 2018
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Nou ik heb dus nog een gekochte bundel over van vorige maand aangezien mijn MBs het hadden begeven de laatste dagen, nu heb ik daarvan over maaar mijn nieuwe tegoed is vanaf 1 maart natuurlijk, maar nu word mijn EXTRA betaalde bundel aan de kant geschoven voor mijn standaard bundel,

Het zou mij 10x beter lijken dat je dan eerst die bundel kan opmaken want misschien gaat die anders wel verloren. Ik bedoel de MBs wat van mijn abbonement overblijven verdwijnen altijd maar als ik daar extra nog voor betaal zou ik ze wel graag willen opmaken..

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Justin_ 5 maart 2018, 12:57

Hoi Haribo, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je dit wat vreemd vindt. Het wordt overigens wel vermeld in de voorwaarden van de extra bundels op onze website.

Eén van de redenen dat de MB's in eerste instantie uit je eigen bundel gaan, is dat extra bundels door veel mensen ook gebruikt worden om vanuit Nederland naar buitenlandse EU nummers te bellen. Dit valt namelijk niet onder de 'roam like home' regels en zit niet inbegrepen bij abonnementen die vóór 26 september 2016 zijn afgesloten. Je kunt je wellicht voorstellen dat deze klanten blij zijn met feit dat de MB's eerst uit hun eigen bundel gaan.

Er is helaas geen mogelijkheid om dit op individueel niveau te wijzigen in onze systemen. Ik kan jammer genoeg niet bij jouw abonnement aangeven dat MB's wel eerst uit de extra bundel moeten.

Als je regelmatig aan het eind van de maand door je bundel heen bent, kun je natuurlijk overwegen je abonnement te verhogen :)
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Haribo, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je dit wat vreemd vindt. Het wordt overigens wel vermeld in de voorwaarden van de extra bundels op onze website.

Eén van de redenen dat de MB's in eerste instantie uit je eigen bundel gaan, is dat extra bundels door veel mensen ook gebruikt worden om vanuit Nederland naar buitenlandse EU nummers te bellen. Dit valt namelijk niet onder de 'roam like home' regels en zit niet inbegrepen bij abonnementen die vóór 26 september 2016 zijn afgesloten. Je kunt je wellicht voorstellen dat deze klanten blij zijn met feit dat de MB's eerst uit hun eigen bundel gaan.

Er is helaas geen mogelijkheid om dit op individueel niveau te wijzigen in onze systemen. Ik kan jammer genoeg niet bij jouw abonnement aangeven dat MB's wel eerst uit de extra bundel moeten.

Als je regelmatig aan het eind van de maand door je bundel heen bent, kun je natuurlijk overwegen je abonnement te verhogen :)

Fijn en uitgebreid antwoord hier kunnen we wat mee.
En nee komt niet vaak voor heb inmiddels al 25GB speciaal voor te internetten haha dus verhogen is geen optie meer bij mij he is natuurlijk altijd mogelijk maar echt nie nodig
Toch bedankt voor de tijd en reactie!
Reputatie 7
Badge +22
Graag gedaan! Fijn dat je normaal gesproken wel genoeg hebt aan je normale bundel. 25 GB is ook wel erg veel! 😉
Reputatie 7
Badge +30
Maar, zou het dan niet "normaal" zijn als TS in iedergeval een deel van zijn/haar bundel terug kan krijgen? Toch jammer als je geld steekt in zo'n bundel en hem maar amper enkele dagen kan gebruiken.

Robin

Reageer