Beantwoord

België Mobiele Data

  • 10 januari 2018
  • 1 reactie
  • 163 keer bekeken

Ik ben voor een zakelijk bezoek in België. Helaas heb ik geen toegang tot mijn mobiele data.
- Iphone 6s
- zakelijk abonnement
- 4G/3G icoon is niet zichtbaar, mobiele data is ingeschakeld.
- apn geeft code: internet. Heb geprobeerd dit te wijzigen naar portalmmm.nl n.a.v. andere vragen op dit forum, maar geen resultaat.
- het zakelijk abonnement is ook in het buitenland toegankelijk. Heb voor de zekerheid 'JA' gesmst naar 1330, maar ook dit zonder resultaat.

Heeft u enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Groet,
Tessa
icon

Beste antwoord door PeterG 10 januari 2018, 12:43

Hoi, om je efficiënter te helpen kun je dit beter vragen bij de zakelijke afdeling. Bv hun forum http://zakelijkforum.kpn.com .
De kpn-ers via dit forum ("Consumenten") kunnen geen zakelijke gegevens inzien.

p.s. probeer eens een ander Belgisch netwerk 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi, om je efficiënter te helpen kun je dit beter vragen bij de zakelijke afdeling. Bv hun forum http://zakelijkforum.kpn.com .
De kpn-ers via dit forum ("Consumenten") kunnen geen zakelijke gegevens inzien.

p.s. probeer eens een ander Belgisch netwerk 😉

Reageer