Vraag

Bellen via WiFi met Samsung Galaxy A40

  • 4 February 2020
  • 4 reacties
  • 1489 keer bekeken

Hallo,

Het Bellen via WiFi met mijn Samsung Galaxy A40 werk niet

Ik kan het wel aan en uit zetten bij de telefoon instellingen maar er gebeurd verder niets.

Heeft iemand het het wel werkend gekregen op een Samsung Galaxy A40.

Op mijn Samsung Galaxy S8 werkt het prima.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Jan_23  Welkom op het forum. Bijzonder dat bellen via wifi wel werkt op de S8 maar niet op de A40, het toestel staat namelijk wel op onze lijst met beschikbare toestellen. Werkt het regulier gebruiken van wifi wel op de A40? En heeft bellen via wifi eerder wel gewerkt op dit toestel? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Reputatie 7
Badge +15

@Jan_23 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Ik heb sinds 10 dagen dit toestel, wat een drama met Wifi! Wanneer Wifi is ingeschakel krijg ik voortdurend foutmeldingen v.w.b. de internetverbinding! Alle instellingen veelvuldig gecontroleerd, niets helpt.

Hallo @Marijke W ,

Je kunt in je toestel de verbindingsinstellingen resetten en je wifi verbinding vergeten, toestel herstarten en opnieuw opbouwen.